کد خبر: 1136889
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
رییس سازمان نوسازی شهر تهران در حاشیه کلنگ زنی ۱۰۵۶۹ واحد پروژه مسکونی گفت: عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر در اسفند آغاز خواهد شد.

مهدی هدایت در حاشیه مراسم کلنگ زنی واحد‌های مسکونی از نیاز سالانه ۱۵۰ هزار واحد مسکونی و متوسط تولید سالانه ۶۵ هزار واحد در تهران خبر داد و گفت: این امر حاکی از شکاف ۱۴۰ درصدی میان عرضه و تقاضای مسکن در پایتخت است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که ۶۶ سال زمان انتظار برای خانه دار شدن موجب شده نیمی از خانواده‌های تهرانی اجاره نشین باشند، عنوان کرد: احداث مسکن استطاعت‌پذیر از اهداف شهرداری تهران است تا بتواند سهم ۶۵ درصدی مسکن از هزینه خانوار را به حداقل برساند.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: در این شرایط، تأمین مسکن در داخل شهر تهران برای اغلب شهروندان دشوار شده و مهاجرت دهک‌های متوسط و پایین جامعه به مناطق جنوبی تهران و در نهایت خارج از شهر و استقرار ناگزیر در حاشیه و سکونتگاه‌های غیررسمی روز به روز در حال افزایش است.

هدایت گفت: عملیات اجرایی ۱۰۵۶۹ واحد مسکونی امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور شهردار تهران در منطقه ۱۸: شمس آباد به ظرفیت ۵۴۰ واحد منطقه ۱۹: نعمت آباد- موقوفه مروی (مسکن پرسنل آتشنشانی) به ظرفیت ۱۱۴۰ واحد منطقه ۲۰: دولت آباد- شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر به ظرفیت ۴۵۶ واحد منطقه ۲۲: هوانیروز به ظرفیت ۲۴۰ واحد و پروژه‌های مردمی در سطح مناطق به ظرفیت ۸۱۹۳ واحد آغاز شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در حاشیه این مراسم گفت: ۲۰ هزار واحد پروژه مسکونی دیگر اسفند ماه کلنگ زنی خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار