کد خبر: 1136684
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق خودروسازان را مکلف کردند تا در سال آینده خودروهای تولید شده خود را در بورس عرضه کنند.
رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در نشست خبری گفت: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه خودروسازان را مکلف کردند تا در سال ۱۴۰۲ خودروهای تولیدی خود را در بورس عرضه کنند.

وی افزود: همچنین بر اساس این مصوبه شورای رقابت نیز مکلف شد تا هر سه ماه یکبار قیمت خودروهای تولید و عرضه شده به بازار را آنالیز کند و مابه التفاوت قیمت تعیین شده توسط شورای رقابت و قیمت خودرو ها در بورس در ۸۵ درصد این مابه التفاوت برای توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه در شهرهای کوچک و محروم هزینه شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار کرد: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند تا یک درصد از درآمدهای گمرکی حاصل از واردات کالاها از مناطق آزاد تجاری و صنعتی برای توسعه اشتغال در کمیته امداد و بهزیستی و کمیته امداد ۶۰% و بهزیستی ۴۰ درصد هزینه شود.

زارع خاطرنشان کرد: علاوه بر این بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق والدینی که دارای سه فرزند یا بیشتر باشند از ۱۵ درصد معافیت بر مالیات بر حقوق دریافتی برخوردار می شوند.

وی افزود: همچنین طبق مصوبه کمیسیون تلفیق هزینه دادرسی در شوراهای حل اختلاف به میزان ۸۰ درصد هزینه دادرسی در مراجع دادرسی تعیین شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار