کد خبر: 1136356
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره رأفت اسلامی خودش را نشان داده که عفو مقام معظم رهبری هم در راستای ایجاد همدلی و وحدت در کشور بود.

محمدحسن آصفری در واکنش به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان، اظهار داشت: برخی از افرادی که به ویژه در حوادث اخیر دستگیر شدند، فریب معاندان نظام را خوردند و همه دیدیم که در این مدت براندازان نظام در فضای مجازی و رسانه‌های معاند از هیچ تلاشی برای فریب مردم و به ویژه جوانان ما دریغ کردند.

وی بیان کرد: اقدامات و آشوب‌هایی که در حوادث اخیر کشور رخ داد، نارضایتی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرد اما بسیاری از افرادی که این اقدامات را انجام دادند، فریب خوردند و از اقدامات خویش ابراز پشیمانی کردند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره رأفت اسلامی خود را به جهانیان نشان داده و به دنبال ایجاد آرامش، اتحاد و همدلی در کشور است که عفو مقام معظم رهبری هم در راستای ایجاد همدلی و وحدت در کشور بود. قاعدتاً ماندن برخی از افراد در زندان نمی‌توانست تأثیری داشته باشد و فقط خانواده‌های آنها را دل نگران و ناراحت کرده بود و بر این اساس مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات برخی از آنان که شرایط لازم را داشتند، موافقت فرمودند.

رهبری فریب‌خوردگان را هم فرزندان کشور می‌دانند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر هیچ فردی پوشیده نیست که ناامنی ایجاد شده در کشور پیرو حوادث اخیر تأثیر منفی خودش را هم در عرصه سیاست خارجی و هم در حوزه اقتصادی کشور گذاشت، اما از آنجایی که مقام معظم رهبری برخی از این افراد به ویژه فریب‌خوردگان را هم فرزندان کشور می‌دانند و این افراد هم به اشتباهات خودشان پی برده بودند، دستور عفو یا تخفیف مجازات آنها را دادند که همه ما از رأفت ایشان تشکر می‌کنیم.

آصفری تاکید کرد: پیام موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان به ویژه محکومان حوادث اخیر به دشمنان جمهوری اسلامی ایران آن است که قطعاً آنان نمی‌توانند روی جوانان ما برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشورمان سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه قطعاً جوانان ما در جهت حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب گام برمی‌دارند، گفت: ما اعتقاد داریم باید مشکلات کشور اصلاح شود. بسیاری از اعتراضات مردم غیرقانونی نبود و آنان خواستار رفع مشکلات کشور بودند. البته افرادی که دنبال ایجاد آشوب در کشور بودند، باید از این به بعد اعتراضات خود را در چارچوب قانون دنبال کنند و نباید دیگر اجازه دهیم کشور به سمت آشوب کشیده شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مطمئناً موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان می‌تواند منجر به خوشحالی خانواده‌های آنان شود و از سوی دیگر برنامه‌ریزی دشمنان برای به انحراف کشیدن جوانان ما و بهره گیری از آنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه خواهد شد و آنها به اهداف خود نخواهند رسید.

 

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار