کد خبر: 1136135
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خبر داد؛
راستخانه، گفت: از 12 بهمن تا پایان ایام دهه فجر 286 برنامه فرهنگی با شعار «ایران سرزمین فرهنگ و کتاب» در استان اجرا می شود.

به گزارش جوان از لرستان، سید سجاد راستخانه، با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در ایام بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «ایران سرزمین فرهنگ و کتاب» در استان، اظهارداشت:  286 برنامه فرهنگی دهه فجر امسال در سه سطح برنامه های استانی، شهرستانی و کتابخانه ای اجرا می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد در کلیه کتابخانه های عمومی استان از 12 تا 22 بهمن ماه را از مهم ترین برنامه های ایام بزرگداشت دهه فجر عنوان کرد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نواخته شدن «زنگ انقلاب»، نورافشانی در برخی از کتابخانه های عمومی استان در 21 بهمن ماه و اجرای گروه سرود انقلابی از دیگر برنامه های این اداره کل در ایام بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان است.
راستخانه با بیان اینکه در سطح هریک از شهرستان های استان نیز برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از مهم ترین این برنامه ها مسابقه مکتوب کتابخوانی در شهرستان های دورود و کوهدشت، روایت گری مبارزان انقلاب در شهرستان های سلسله و رومشکان، نشست بصیرتی رهروان انقلاب در ازنا، نشست مطالعاتی نقش عشایر در شکل گیری انقلاب اسلامی در پلدختر، عصر شعر دهه فجر انقلاب اسلامی در بروجرد و دلفان، ویژه برنامه کودکان انقلابی در خرم آباد هستند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت هایی همچون فضاسازی و شاداب سازی محیط کتابخانه ها متناسب با دهه مبارک فجر، برگزاری نشست های کتابخوان کتابخانه ای، بازدید دانش آموزان از کتابخانه ها، برگزاری نشست های کتابخوان مدرسه ای، برگزاری مراسم قصه گویی، خاطره نویسی و جمع خوانی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه هایی هستند که همزمان با ایام الله دهه فجر در سطح کتابخانه های عمومی استان برگزار می شوند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار