کد خبر: 1134568
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸
امام جمعه کوهدشت:
حجت الاسلام طهماسبی، با اشاره به اهمیت و ضرورت نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین، گفت: دهه فجر فرصتی برای جهاد تبیین در راستای خدمات انقلاب است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، ، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهارداشت: برنامه های دهه فجر باید به صورت مردمی برگزار شود و از ظرفیت مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند و امروز در ادامه راه انقلاب نقش آفرین هستند، نقش بسزلیی دارد.

امام جمعه کوهدشت افزود: دهه فجر زمینه ای برای جهاد تبیین در راستای خدمات انقلاب اسلامی بود، از ین فرصت به خوبی باید استفاده شود.

وی عنوان کرد: از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای و مردمی برای نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین، بیان دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان باید استفاده شود.

حجت الاسلام طهماسبی خاطرنشان کرد: تمام برنامه ها و اقداماتی که در حوزه یادواره ها، همایش هاو جلسات مرتبط با آنها که در شهرستان برگزار شده است؛ در راستای جهاد تبیین بوده است.

سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب است

وی در پایان با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت خاضعانه به مردم خاطرنشان کرد: ذات دشمنان بر عداوت و کینه توزی است ولی یقینا دشمنان هیچ کاری از پیش نخواهند برد.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: سپاه پاسداران، این بزرگ دستاورد انقلاب اسلامی که حافظ دیگر دستاورد های کشور است، همچنان با قدرت و صلابت در مقابل حلیه های دشمنان خواهد ایستاد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار