کد خبر: 1135963
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
رسانه‌های صهیونیستی از اقدامات سخت رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی علیه تیپ «گولانی» در پی درگیری عناصری از این تیپ با افسر ارشد ارتش این رژیم خبر دادند.

هرتزی هالیوی، رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی اقدامات سختی علیه افسرانی از تیپ «گولانی» اتخاذ کرد.

این اقدامات رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی در پی درگیری میان عناصری از تیپ «گولانی» و افسر عالی رتبه از ارتش این رژیم در یک پایگاه نظامی در الخلیل اتخاذ شد.

بر اساس این گزارش، هالیوی معاون فرمانده تیپ گولانی و معاون فرمانده یکی از گردان‌های این تیپ را عزل کرده است.

وی فرمانده تیپ الخلیل، فرمانده گردان گولانی و فرمانده ارتباطات تیپ را تنبیه کرده است.

هالیوی همچنین فرمانده گردان سری گولانی را برکنار و تمام عناصری که در این درگیری دست داشتند را تنبیه و در زندان انداخت.

رسانه‌های صهیونیستی اخیرا گزارش دادند که عناصر تیپ «گولانی» (تیپ نخبه رژیم صهیونیستی) یک افسر ارشد ارتش این رژیم را مورد ضرب و شتم قرار داده و زیر مشت و لگد گرفتند.

عناصری از تیپ «گولانی» روز دوشنبه گذشته معاون فرمانده منطقه جنوبی کرانه باختری رژیم صهیونیستی را کتک زدند و اجازه ندادند که وارد پایگاه نظامی آن‌ها شود.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز روز سه شنبه تحقیقات خود را درباره این حادثه که در ورودی یک پایگاه نظامی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «کریات ۴» در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری روی داد، آغاز کرد.

رسانه‌های صهیونیستی درباره جزئیات این حادثه اعلام کردند که علت این درگیری به چند روز پیش برمی گردد، یعنی زمانی که معاون فرمانده منطقه جنوبی کرانه باختری به یکی از فرماندهان تیپ گولانی در الخلیل در جلسه‌ای توهین کرد و وی نیز دستور داد تا معاون فرمانده منطقه جنوبی کرانه باختری را به پایگاه‌ها و مراکز نظامی وابسته به تیپ گولانی در منطقه الخلیل راه ندهند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار