کد خبر: 1135938
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
وزیر رفاه:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حضور مددکاران اجتماعی برای کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی به عنوان یکی از نیاز‌های مشهود جامعه امروز شناخته می‌شود.

«سیدصولت مرتضوی» امروز پانزدهم بهمن‌ماه به مناسبت میلاد خجسته امیرالمومنین حضرت امام‌علی (ع) و روز مددکار اجتماعی در بازدید از بزرگترین شهرک نگهداری معلولین نمونه کشور گفت: مجموعه خیریه ریحانه به همت خیران توانسته خدمت بزرگی به معلولان و سالمندان داشته باشد.

وی با اشاره به خدمات فرهنگی، آموزشی و مهارتی مرکز ریحانه به مددجویان، گفت: همراهی خیرین در کشور یکی از بستر‌ها و ظرفیت‌های توسعه رفاه اجتماعی است.

وزیر رفاه، با تبریک روز مددکار اجتماعی یادآور شد: یکی از اهداف کلان حکومت‌داری امام‌علی (ع) تحقق عدالت اجتماعی مبتنی بر سیره نبی مکرم اسلام (ص) بود.

مرتضوی گفت: مددکاری اجتماعی علاوه بر بررسی، کاهش و رفع مشکلات فردی و شخصی به مسائل اجتماعی گسترده‌تر مانند فقر، بیکاری و خشونت‌های خانگی نیز می‌پردازد.

وی اظهار کرد: سالروز ولادت امام علی (ع)، روز پدر و روز مددکار را گرامی می‌داریم و به همه مددکاران عزیزی که دل در گرو خدمت به مددجویان بهزیستی دارند درود و سلام می‌فرستیم.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار