کد خبر: 1135762
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
فرماندار قصرشیرین گفت: زلزله‌های ۴.۷ و ۳.۳ ریشتری صبح امروز شنبه که در فاصله زمانی بسیار کم از هم این شهرستان را لرزاند هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشت.
 

«محمد حیدری» صبح شنبه افزود: به محض وقوع ۲ زلزله که در ۱۶ کیلومتری قصرشیرین به بزرگای ۴.۷ و ۳.۳ در ۲ فاصله زمانی کوتاه، ستاد مدیریت بحران به حال آماده باش درآمده است.

وی اظهار داشت: گروه های ارزیاب در منطقه حضور دارند و در ارزیابی اولیه از تمام دستگاه های اجرایی، انتظامی و دهیاران در روستاها تاکنون هیچ گونه خسارت مالی یا جانی از سوی دستگاه های ذیربط و یا مردم گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه زمین لرزه ها با شدت تمام و به طور کامل در قصرشیرین محسوس بود، اظهار داشت: دستگاه‌های امدادی نیز در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت هرگونه اتفاق در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی کنند.

با توجه به تجربه تلخ زلزله سال ۹۶ و ۹۷، زمین لرزه ی نسبتا شدید صبح امروز در قصرشیرین مردم این منطقه را با وجود سرما به بیرون از منازل کشاند.

زلزله ۴.۷ریشتری صبح امروز ساعت ۶ و ۲۱دقیقه و ۴۷ ثانیه و در عمق ۱۰کیلومتری و در ۱۶ کیلومتری قصرشیرین و ۲۳کیلومتری سرپل‌ذهاب و ۲۴کیلومتری خانقین عراق به وقوع پیوست.

بزرگترین زمین لرزه این منطقه ۲۱ آبان سال ۹۶ به بزرگی ۷.۳ ریشتر روی داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار