کد خبر: 1135722
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش در پیامی تصویری به اجلاس آموزشی G ۷۷ + چین در کوبا، گفت: شایسته است محتوا، فرایند و فناوری آموزشی دارای پیوست اخلاقی باشد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پیامی تصویری به اجلاس آموزشی G ۷۷ + چین در کوبا، گفت: هنوز در جهان برخی دولت‌ها هستند که با رویکرد آپارتایدی می‌خواهند یکپارچه‌سازی و همسان‌سازی جهانی بنمایند تا همه سرمایه انسانی کشور‌های جنوب در جهت ارزش‌ها و اهداف کشور‌های شمال درآیند.

با آموزش متناسب با نیاز و فرهنگ بومی و اعتماد به‌نفس ملی و همکاری‌های کشور‌های مستقل می‌توان نظم نوین جهانی را دنبال کرد همانند همکاری ایران و کوبا در تولید واکسن مشترک سوبرانا برای کووید۱۹.

ایران سال‌هاست که سند تحول راهبردی آموزش و پرورش خود را به‌عنوان سند بالادستی تدوین و عملیاتی کرده و حاضر است این سند و تجربه ارزشمند را در اختیار شما بگذارد که از برخی نتایج آن کسب ۲۰ مدال طلای المپیاد‌های علمی جهانی در سال جاری، قبولی ۵۵ ظرفیت دانشگاه‌ها توسط دختران و اشغال ۳۰ درصد هیأت علمی دانشگاه‌ها توسط بانوان است.

در پساکرونا، سکوی مجازی ایرانی شاد برای تحصیل مجازی ۱۵ میلیون دانش‌آموز فراهم شد و تربیت رسانه‌ای را برای حضور مفید محصلان در فضای مجازی آموزش می‌دهیم و تجربه گروه‌های داوطلب مردمی، دانشجویی و معلمی در ایران برای آموزش کودکان بازمانده از تحصیل در ایام کرونا نمایشی از همدلی انسانی بود.

نقش معلمی توسط مادران در ایام کرونا ستودنی بود. لازم است تأکید کنم واتیکان نیز تعریفی از خانواده اعلام نمود که با خانوار و تعریف غیراخلاقی از خانواده در برخی مفاد سند ۲۰۳۰ مغایر است، زیرا خانواده سالم فقط متشکل از ازدواج یک زن و یک مرد تحت قواعد شرعی می‌باشد که نسل پاک را به دنبال دارد.

در آخر تأکید دارم که محتوا و فرایند و فناوری آموزش، شایسته است در جهت فطری انسانی خدایی، معادی و دارای پیوست اخلاقی باشد تا مدارس رسالت خود را برای نسل آینده بشر به نیکی انجام داده باشند که ایران نظریه‌ها و گفتمان مناسبی در این زمینه برای به اشتراک گذاشتن دارد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار