کد خبر: 1135703
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
در جریان برگزاری اعتراضات به شهرک سازی رژیم صهیونیستی بر روی زمین‌های فلسطینیان یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ده‌ها فلسطینی ساکن کرانه باختری امروز جمعه طبق معمول هر هفته در اعتراض به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بر روی زمین‌های فلسطینی راهپیمایی کردند.

این مرکز به نقل از منابع محلی گزارش داد که فلسطینیان ساکن قدس، قلقیلیا، نابلس و دیگر شهر‌های کرانه باختری امروز جمعه در اعتراض به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها ریخته و با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. اشغالگران صهیونیست در جریان این درگیری‌ها به سوی فلسطینیان گلوله‌های جنگی و اشک‌آور شلیک کردند که در جریان این تجاوزت یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و ده‌ها نفر نیز زخمی و دچار حالت خفگی شدند.

در جریان این اعتراضات، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در پست بازرسی حواره واقع در نزدیکی نابلس به سوی یک جوان ۲۵ساله فلسطینی به نام «عبدالله سمیح قلالوة» از روستای الجدیده در جنوب جنین گلوله شلیک کردند که باعث شهادت وی شد.

منابع صهیونیستی پس از شهادت این جوان فلسطینی مدعی شدند که وی قصد خلع سلاح یک نظامی اسرائیلی را داشته است.

شهرک بیت دجن و منطقه جبیل الصبیح در نابلس از اکتبر ۲۰۲۰ در اعتراض به ساخت متجمع شهرک صهیونیست‌نشین در منطقه شمالی اراضی این شهرک صحنه تظاهرات هفتگی فلسطینیان است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار