کد خبر: 1135385
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اعزام دومین کاروان ایثارگران لرستان به سفر معنوی عتبات گفت: امروز سفر به عتبات در سایه امنیت و آسایش حاصل خون شهدا است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امشب، در مراسم بدرقه کاروان زیارتی عاشقان حضرت سیدالشهدا و کربلای معلی ایثارگران شهرستان خرم آباد، گفت: هفته گذشته اولین کاروان خانواده ایثارگران از شهرستان الشتر اعزام شد و امروز دومین کاروان از شهرستان خرم آباد اعزام می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به همکاری بنیاد شهید استان لرستان، سازمان حج و زیارت و بانک دی استان به سرپرستی استانداری لرستان در راستای اعزام خانواده ایثارگران به عتبات افزود: فرصت این سفر معنوی را باید غنیمت شمرد.

وی عنوان کرد: خانواده شهدا به عنوان بازوی توانمند انقلاب و این مکتب ادامه دهنده راه شهدا و الگو و اسوه صبر و استقامت هستند.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: مزد کربلا کربلا رفتن شهدای ما را امروز شما زیارت می کنید و باید قدر این فرصت ها را بدانیم و یاد شهدا را در این سفر معنوی فراموش نکنیم.

وی اظهارکرد: در این سفر معنوی  برای انقلاب که با خون شهدا آبیاری شده است دعا کنیم که دچار آفت نشود.

احمدرضا دالوند، معاون عمرانی استانداری لرستان در پایان این مراسم خاطرنشان کرد: سفر عتبات به واسطه هوایپما از فرودگاه خرم آباد در حال پیگیری است و این اقدامات به زودی به نتیجه خواهد رسید.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار