کد خبر: 1135366
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دیدار با دبیر شورای عالی مناطق آزاد، بر همکاری مشترک برای ارتقای فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تأکید کرد و محور‌ها و بستر‌های همکاری دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توسعه مناطق ویژه اقتصادی در اختیار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و ارتقای شاخص‌های صنعتی و تولیدی در مناطق آزاد از مهمترین مواردی بود که در این جلسه برای ارتقای همکاری‌ها مورد توجه و بررسی قرار گرفت.

دو طرف در این دیدار بر همکاری مشترک برای توسعه صنایع در مناطق ویژه اقتصادی و حمایت از فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی تأکید کردند.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۴۰ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره برداری، ۸۵ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۸ قرارداد منعقده و بهره برداری از ۴۹ هزار و ۸۸۲ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۷۰ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۹۸ هزار و ۵۹۵ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار