کد خبر: 1135312
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
فریدون حسن

مهدی تاج دیروز در منامه باز هم به عنوان نایب‌رئیس شیخ سلمان در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزیده شد. پستی که پیش از این هم در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال ایران قرار داشت و البته هیچ فایده‌ای هم برای فوتبال ایران نداشت. حالا تاج دوباره این پست را تصاحب کرده است. یک پست تشریفاتی و بلااستفاده که فقط تاج از آن منفعت می‌برد و بس. به‌طور حتم در روزها، ماه‌ها و سال‌های پیش‌رو هم باز اتفاق خاصی نخواهد افتاد. هم رئیس فدراسیون فوتبال خودمان را خوب می‌شناسیم و هم شیطنت‌ها و سیاسی‌کاری‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست شیخ سلمان بحرینی را. راستی تا یادمان نرفته شیخ سلمان هم دوباره رئیس شد تا ترکیب تیم برنده ای‌اف‌سی تغییر نکند. تیمی که البته برای نابودی فوتبال ایران نقشه‌ها در سر دارد. دیروز شیخ سلمان دوباره رئیس شد و مهدی تاج هم دوباره نایب‌رئیس. البته یک اتفاق دیگر هم رخ داد که همان دیروز برایمان ثابت کرد اصلاً و ابداً نباید به کسی، چون مهدی تاج حتی اگر نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم باشد امیدوار باشیم. دیروز اینفانتینو، رئیس فیفا در منامه حضور داشت تا شاهد برگزاری انتخابات فوتبال آسیا باشد و متأسفانه باز هم مثل یک ماه قبل از واژه جعلی استفاده کرد و نام خلیج همیشه فارس را درست بیان نکرد. البته این‌بار جلوی چشم مهدی تاج!
باید بگوییم عکس‌العمل رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دقیقاً هیچ بود. تاج نه چیزی گفت و نه عکس‌العملی نشان داد تا باور کنیم که این پست او درست مانند ریاستش بر فوتبال هیچ فایده‌ای برای ایران و فوتبال کشور ندارد. تاج در حالی مقابل اراجیف‌گویی اینفانتینو ساکت ماند که طی هفته‌های گذشته اعتراض‌های بی‌شماری در این خصوص از جانب اهالی فوتبال و ورزش کشور صورت گرفت، اما آن روز‌ها هم فدراسیون فوتبال و شخص رئیس کاملاً منفعلانه با شیطنت‌های کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس و فیفا برخورد کردند. حالا هم ثابت کردند که رفاقت‌شان با فیفا فقط شخصی است و حتی نمی‌توانند از منافع ملی کشور و مردم در مقابل آن‌ها دفاع کنند.
مهدی تاج دوباره نایب‌رئیس آسیا شد؛ خب به ما چه؟ مگر تا حالا که بوده و چه گلی به سر فوتبال ایران زده که حالا از این به بعد منتظر گل‌های تازه‌اش باشیم. البته جناب رئیس فدراسیون تا دلتان بخواهد می‌تواند در مقابل کارشکنی‌ها سکوت کند. می‌تواند فقط تماشا کند که چگونه حق فوتبال ایران پایمال می‌شود و بعد بیاید و با نشان دادن چندین و چند عکس ادعا کند که هم با شیخ سلمان رفاقتی صمیمانه دارد و هم با اینفانتینو و البته باز هم به ما چه؟ پستی که برای فوتبال ایران کوچک‌ترین دستاوردی نداشته و از این به بعد هم نخواهد داشت، چرا باید باعث شادی ما شود. حکایت، حکایت همان دیگی است که برای ما نمی‌جوشد. تاج پولش را می‌گیرد و سفر‌های دوره‌ای خود را می‌رود و این وسط چیزی نصیب فوتبال ایران نمی‌شود. پس مبارک خودش باشد و امیدواریم (البته امیدواری واهی) که منتش را سر فوتبال ایران نگذارد. از این نمد کلاهی برای فوتبال ایران به دست نمی‌آید، پس خوش باش آقای تاج از حضور در کنار رفقا.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار