کد خبر: 1135297
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
وزیر تندرو امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی در یک اقدام غیر انسانی دیگر دادن نان به اسرای فلسطینی را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در توییتی در این باره اعلام کرد که تصمیم جدیدی را درباره اسرای فلسطینی مجری عملیات‌های ضد صهیونیستی اتخاذ کرده و دستور تعطیلی نانوایی‌های فعال در زندان‌های محل نگهداری اسرای فلسطینی را صادر کرده است.

بن گویر در این باره گفت: من موظف هستم که جلوی ارائه تسهیلات به این افراد و سازش با آن‌ها را بگیرم.

این وزیر تندرو و فاشیست صهیونیستی در ادامه افزود: آن‌ها (اسرای فلسطینی) مستحق اعدام هستند، اما تا زمان تصویب قانون اعدام باید با آن‌ها به عنوان "خرابکار" برخورد کرد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیشتر نیز گفته بود: "به زودی قانون اعدام فلسطینی‌های عملیات کننده علیه اسرائیلی‌ها با صندلی الکتریکی را امضا می‌کنیم. "

"قانون اعدام" و امکان حضور بیشتر شهرک نشیان" صهیونیست در مسجدالاقصی و تغییر وضعیت آن در راس خواسته‌های حزب بن گویر برای مشارکت در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی بوده است.

در همین راستا، کمیسیون مشترک کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه پیش نویس قانون سلب تابعیت و اقامت اسرای ساکن قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را تصویب کرد.

این پیش نویس برای تبدیل شدن به قانون باید در شور دوم و سوم به تصویب کمیسیون مربوطه در کنست رژیم صهیونیستی برسد.

با روی کارآمدن دولت راست افراطی در تل آویو، اقدامات ضد فلسطینی علیه مردم، نیرو‌های مقاومت و اسرای فلسطینی به شدت تشدید شده است.

سرزمین‌های اشغالی فلسطینی طی روز‌های اخیر شاهد تشدید تنش درپی تجاوزگری روزانه صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و پاسخ مقاومت به این تجاوزگری بوده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار