کد خبر: 1135044
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
تیم فوتبال پرسپولیس همواره در دیدار‌هایی که در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم بوده به برتری رسیده است.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی باید هجدهمین بازی خود در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار کنند.

سرخ‌پوشان تهرانی با ۳۵ امتیاز صدرنشین لیگ هستند و آلومینیوم با ۲۴ امتیاز رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. البته که شاگردان یحیی گل‌محمدی بازی قبلی خود را با باخت پشت سر گذاشتند و تیم تحت هدایت مهدی رحمتی از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

این ۲ تیم برای ششمین بار در تاریخ لیگ برتر باید به مصاف یکدیگر بروند. در پنج مسابقه قبلی سه پیروزی برای تیم پایتخت‌نشین و ۲ برد برای نماینده شهر آفتاب به دست آمده و شاهد مساوی شدن و یا بدون گل شدن هیچ مسابقه‌ای نبوده‌ایم. در این حدود ۴۵۰ دقیقه، ۶ گل برای پرسپولیس و سه گل برای آلومینیوم به ثمر رسیده است.

پرافتخارترین تیم لیگ برتر موفق شد در این فصل به اولین برد خود در اراک دست پیدا کند و حالا در آستانه رفت و برگشتی کردن ایرالکو برای نخستین بار است. یحیی و شاگردانش همواره در ورزشگاه آزادی و در لیگ برتر از سد آلومینیوم گذشته‌اند. آن‌ها در لیگ بیستم و بیست و یکم نتیجه مشابه ۲ بر صفر را روی اسکوربورد حک کردند.

البته که آخرین دوئل این ۲ تیم در ورزشگاه آزادی، در جام حذفی فصل قبل بود که نماینده اراک در یک دیدار جذاب و دیدنی با نتیجه سه بر ۲ به برتری رسید و حالا مهدی رحمتی به دنبال تکرار آن نتیجه است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار