کد خبر: 1134822
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
رئیس جمهور:
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه راه مصون‌سازی جوانان امروز، آشنایی با شخصیت امام است، گفت: امروز بیش از هر زمانی نیاز داریم انقلاب و امام و ابعادش را بیشتر بشناسیم.
 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه 11 بهمن در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.

رئیس‌جمهور در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، علی‌رغم همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن و دشمنی‌ها، امروز ماندگار شده و جلوه‌های بیشتری نیز در دنیا پیدا می‌کند. فتنه‌های زیادی برای از بین بردن انقلاب و این میراث گرانقدر امام انجام شد ولی این انقلاب به خاطر اخلاص امام، حقانیت پیام و سخن انقلاب اسلامی و وفاداری جانانه مردم نسبت به انقلاب، ماندگار و پویا است. 

وی افزود: خداوند این انقلاب و تحول بزرگ را خود ایجاد کرد و خود او نیز نگهبان آن است. ما امروز بیش از هر زمان نیازمند این هستیم که این انقلاب و شخصیت امام را خوب بشناسیم. این را همه اهالی فرهنگ بدانند که راه مصون‌سازی جوان های امروز ما که دوران حیات امام و دوران دفاع مقدس را درک نکردند، آشنایی با شخصیت امام و ابعاد انقلاب اسلامی است. این کار باید بسیار هنرمندانه و به زبان امروز صورت بگیرد.

رئیسی اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان نیاز داریم که جامعه ما به ویژه جوانان، سلوک و سیره امام را بشناسند. حضور هر ساله رهبر معظم انقلاب در ایام دهه فجر و رحلت امام خمینی در حرم ایشان، به این خاطر است که ما متوجه شویم که امروز باید به شخصیت و راه امام توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آرمان‌هایی که امام داشتند، مبتنی بر اخلاق و معنویت بود، تصریح  کرد: باید آرمان‌های امام را اجرایی و برای تحقق آن‌ها تلاش کرد؛ دشمنان به دنبال محقق نشدن آرمان‌های امام (ره) است و نمی‌خواهند تمدنی به نام اسلام شکل بگیرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار