کد خبر: 1134785
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
فرمانده کل انتظامی کشور، عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان فراجا گفت: دستاورد‌های ما در معماری فرماندهی انتظامی به اینجا رسید که این فرماندهی مسئول در امنیت عمومی، از ارکان امنیت داخلی و مؤثر در امنیت ملی است.

سردار احمدرضا رادان در این مراسم تاکید کرد: ماموریت‌هایی نیز که برای ما تعریف شده دقیقاً بر همین موضوع یعنی امنیت عمومی، و از ارکان امنیت داخلی و مؤثر در امنیت ملی دلالت دارد. در قسمت‌هایی از بخش‌های اطلاعاتی و فرا اطلاعاتی، در بخش‌هایی از عملیات رزم در ابعاد داخلی و بعضاً ملی، مسئولیت داریم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: طبیعی است ویژگی‌های یک سازمانی که با عنوان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود و با مأموریت‌های گوناگون و متنوعی که دارد به هر سازمانی تکلیف می‌کند تا بر اساس نقش‌های خودش بتواند مطلوب‌های خود را عملیاتی کند. به خصوص سازمانی که در ابعاد امنیت عمومی، داخلی و ملی نقش دارد.

وی گفت: این نقش‌ها می‌تواند نقش اطلاعاتی، اجتماعی و عملیاتی باشد که در ابعاد و سطوح مختلف خود را به رخ می‌کشاند و بر اساس این نقش‌ها باید کارکرد‌ها را استخراج کرد.

سردار رادان ادامه داد: اگر ما به سه ضلع از اضلاع نقش‌های فرماندهی انتظامی توجه کنیم، این سه ضلع می‌توانند یکی از تعیین کننده‌ترین مأموریت‌ها و وظایف ما در اجرای خوب و درست مأموریت‌ها باشند که اگر این‌ها به خوبی انجام شود؛ جنس آن، اقتدار آفرینی خواهد بود و آن شانی که حضرت آقا در حکم به من ابلاغ کردند، از یکی از دریچه‌های این موضوع یعنی توان و اقتدار؛ حاصل خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بعد اطلاعاتی صرفاً در سازمان اطلاعات خلاصه نیست، حتی برخی اوقات نقش‌های اطلاعاتی ما برای پلیس راهور، مرزبانی و…، هم تعریف شده و در همه سطوح مأموریتی جاری است؛ اما بروز و ظهور آن در سیستم‌های اطلاعاتی است که در مأموریت ما نقش آفرینی می‌کند. شما نمی‌توانید بعد اجتماعی را صرفاً در یک سازمان خلاصه کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار