کد خبر: 1134755
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: امیدواریم از این طریق، زمینه ساز اشتغال بیشتر جوانان تحصیل کرده باشیم.

محمدعلی زلفی گل در حاشیه بازدید از نمایشگاه پارک علم و فناوری خوزستان در حوزه انرژی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه انرژی که امروز در پارک علم و فناوری خوزستان گشایش یافت با همکاری دانشگاه آزاد و پارک علم و فناوری خوزستان شکل گرفته که جا دارد به خاطر این همکاری و تعامل تشکر کنم.

وزیر علوم گفت: وقتی محصولات دانش بنیان را از نزدیک ملاحظه می‌کنیم احساس غرور کرده و خوشحال می‌شویم که جوانان ما با وجود همه تحریم ها، توانستند با حس "ما می‌توانیم" محصولاتی را تولید کنند تا هم نیاز‌های داخلی را برآورده کرده و هم به بخش صادرات کمک کنند و در نهایت منجر به درآمد برای کشور شوند.

وی افزود: از روسای پارک علم و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تشکر می‌کنم که دست به دست هم داده و این امکانات را برای شرکت‌های دانش بنیان فراهم کردند.

زلفی گل گفت: امیدواریم با حمایت‌های بیشتری که صورت می‌گیرد شرکت‌های دانش بنیان بیشتری در پارک علم و فناوری و پردیس انرژی خوزستان مستقر شده و زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده ما هر چه بیشتر فراهم شود.

وی افزود: ما در وزارت علوم، معاونت فناوری و نوآوری را اخیرا تاسیس کردیم، زیرا معتقدیم که بحث نوآوری و فناوری در وزارتخانه باید در راس امور قرار بگیرد. تبدیل علوم به فنون نیازمند یک برنامه راهبردی است و ما اعتقاد داریم که محصولات سودمند، مولد برنامه هدفمند هستند که معاونت فناوری و و نوآوری وزارت نسبت به این موضوع اهتمام دارد.

گفتنی است پردیس علم و فناری انرژی خوزستان با حضور وزیر علوم در اهواز گشایش یافت.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار