کد خبر: 1134741
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر از سوی معاون فرهنگی سازمان بسیج
رئیس کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری ۶۰ برنامه شاخص در عرصه ملی، ۳۰۰ برنامه در قالب استانی و ده‌ها برنامه در شهرستان‌ها به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد. 
به گزارش خبرنگار «جوان»، سردار علی مقواساز، رئیس کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر به تشریح برنامه‌های این ایام پرداخت و گفت: مجموعه بسیج برنامه‌های متنوعی برای اقشار مختلف جامعه تعریف کرده‌است که با کمک آحاد مردم اجرایی خواهد شد. 
وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون در اوج قدرت و پیشرفت قرار دارد و حملات دشمنان به همین دلیل است، ادامه داد: بنا بر تأکید رهبر معظم انقلاب، دشمنان به دنبال تضعیف دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام هستند که وظیفه داریم این پیشرفت‌ها را به گوش مردم و دنیا برسانیم و نگذاریم انقلاب را تضعیف کنند. 
معاون فرهنگی سازمان بسیج با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های دهه فجر در سطوح ملی، استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد، افزود: باید محاصره تبلیغاتی و کوچک‌انگاری پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را کنار بزنیم و تمامی گنج‌های انقلاب را بیرون آورده و در معرض دید همگان بگذاریم. سردار مقواساز با تأکید بر اینکه سه رویکرد در کارکرد بسیج در تمام لایه‌ها به شدت دنبال می‌شود، گفت: جهاد تبیین و جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی و نشاط‌آ‌فرینی در تمام لوایح سازمان بسیج دنبال‌شده و در دستور کار است. 
رئیس کمیته بسیج ستاد دهه فجر با اشاره به ۶۰ برنامه شاخص در عرصه ملی، ۳۰۰ برنامه در قالب استانی و ده‌ها برنامه که در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، به برخی از این برنامه‌ها گریزی زده و گفت: در ۶ هزار مسجد و تفرجگاه، دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را به نمایش خواهیم گذاشت. ضمن اینکه در دو ماه اخیر ده‌ها پیشرفت در سطح جهان داشته‌ایم که به صورت بنر در مراکز پرتردد شهر‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد. 
معاون فرهنگی سازمان بسیج با تبیین برنامه‌های جهاد افشاگری ابراز کرد: با تأکید بر همین مسئله برنامه‌های بسیاری را جهت تبیین و روشنگری سلسله پیشرفت‌های انقلاب اسلامی دنبال خواهیم کرد و مرکز آفرینش‌های بسیج در حوزه نماهنگ و کلیپ در تمام استان‌ها برنامه دارد. 
وی با اشاره به بحث جهاد خدمت گفت: تا پایان بهمن‌ماه همه گروه‌های جهادی مردمی اعم از پزشکان و کارمندان با اعزام به مناطق مختلف کشور اقدام به خدمات‌رسانی به نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار خواهند کرد. سردار مقواساز، رویکرد بعدی را جهاد امیدآفرینی و نشاط‌آفرینی عنوان کرده و با بیان اینکه در این ایام نیز برکات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در قالب سلسله نشست‌هایی تبیین خواهد شد و از طرف دیگر ما جشن‌های خیابانی را برای نوجوانان و جوانان و آحاد جامعه خواهیم داشت، تصریح کرد: مثل سال‌های قبل در روز یازدهم بهمن ماه جوانان کاشانی حرم امام خمینی (ره) را با گلاب ناب غبارروبی خواهند کرد. رئیس کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این ایام پروژه‌هایی را در حوزه آبرسانی و مسکن آماده افتتاح داریم، گفت: در بخش مسابقات قرآنی ۵۰۳ محفل انس قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می‌شود که امسال مرحله نهایی قرآن و عترت استانی خواهد بود. 
همچنین رزمایش تخصصی مداحان از ششم بهمن‌ماه شروع شده که با تهیه بسته‌های معیشتی و جهیزیه توسط سازمان بسیج مداحان در حال برگزاری است. وی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج را اعزام گروه‌های جهادی از سوی بسیج اصناف به مناطق محروم دانست و افزود: اصناف و کاسبان امین سراسر کشور، گروه‌های جهادی را به مناطق محروم به منظور تعمیر لوازم خانگی و دیگر تعمیرات اعزام می‌کنند. به گفته سردار مقواساز برگزاری چهارمین دوره تولید محتوای بسیج و نمایش جهنم سرد در زندان عبرت از دیگر عناوین برنامه‌های سازمان بسیج در ایام‌الله دهه فجر به شمار می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار