کد خبر: 1134685
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی باز هم توسط ملی پوشان فوتبال ایران ادامه یافت.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: با وجود گذشت بیشتر از ۲ ماه از حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اقدامات انسان‌دوستانه ملی‌پوشان کشورمان همچنان در حال پیگیری است.

در شرایطی که بازیکنان حاضر در جام جهانی پیش از این در شهر‌هایی مثل کرج، تهران، خرم‌آباد، بابل، کاشان، انزلی زندانی‌های غیرعمد را آزاد کرده و بخشی از پاداش خود در جام جهانی را صرف تکمیل ساختمان امدادرسانی در چابهار سیستان و بلوچستان کرده بودند، این حرکت در شهر‌هایی مثل اصفهان با آزاد شدن ۲۰ زندانی با تلاش پیام نیازمند و در رشت و قزوین با همت علیرضا جهانبخش ادامه یافت.

این روند در ادامه با آزادسازی برخی زندانیان در بوشهر و پیگیری‌های مهدی طامی ادامه خواهد یافت. هرچند احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی که مبالغ جمع آوری شده ملی پوشان در اختیار وی قرار گرفته برای آزادسازی زندانیان غیرعمد بوشهری مبلغی را واریز کرده و این روند نیز در حال انجام است.

از طرفی کاپیتان تیم ملی به تازگی بخشی از این پاداش را صرف درمان یک کودک متبلا به بیماری SMA کرده است. هرچند این بیماران برای درمان قطعی و تهیه داروی خود به ده‌ها میلیارد تومان نیازمند هستند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار