کد خبر: 1134288
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
سرمربی تیم کاراته بیمه‌ تعاون گفت: نتایج این هفته سوپر لیگ مسیرمان را هموار کرد و می‌خواهیم بدون باخت قهرمان شویم.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: حسن روحانی‌ روز یکشنبه در خصوص ادامه پیروزی‌های تیمش در سوپر لیگ کاراته‌ که آنها را به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل کرده است، اظهار داشت: ابتدا باید از مسئولان کاراته همدان تشکر کنم که میزبانی خوبی داشتند. برگزاری مسابقات لیگ، خارج از تهران موجب انگیزه بیشتری می‌شود. اکثر کاراته‌کاها از شهرستان می‌آیند و تفاوتی ندارد که در تهران باشد یا شهرهای دیگر. شاهد بودم‌ که هنرجویان کاراته استقبال‌ خوبی در همدان داشتند و از دیدن قهرمانان این رشته، انگیزه گرفتند.

وی ادامه داد: در این هفته، یک دیدار دور رفت با آوای رزم و از دور برگشت هم یک بازی‌ با کان‌ذن‌ داشتیم که با عملکرد مناسب بازیکنان‌ به برتری خوبی رسیدیم.

سرمربی بیمه تعاون عنوان کرد: چندان به نتایج سایر تیم‌ها توجهی نداریم اما شکست دانشگاه آزاد مقابل پاس موجب شد تا مسیر ما برای قهرمانی هموارتر شود. هفته بعدی روز ۱۸ ماه جاری و هفته پایانی نیز احتمالا ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: در هفته پایانی، ۲ دیدار حساس با دانشگاه و پاس داریم که اگر در یک بازی هم پیروز شویم به قهرمانی می‌رسیم. البته هدفمان این است بدون باخت به عنوان‌ نخست برسیم.

روحانی تصریح کرد: ترکیبی از بازیکنان امید و با تجربه‌های‌ عنوان‌دار در تیم ما هستند که واقعا ترکیب ایده‌آلی است. بازیکنان جوان از بودن کنار نفرات مطرح، تجارب‌ ارزشمندی‌ کسب می‌کنند که این مساله به سود کاراته ایران است.

سرمربی بیمه تعاون عنوان کرد: یک تیم تقریبا حرفه‌ای هستیم و روند رو به رشدی داریم. امیدوارم تلاش‌ها نتیجه‌ بدهد و به هدفمان برسیم.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار