کد خبر: 1134156
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

یک روز پس از آنکه نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی با یورش به مردم بی‌دفاع فلسطین در شمال کرانه باختری در اردوگاه جنین، دست به کشتار وحشیانه زدند و ۱۰ نفر را به شهادت رساندند و حدود ۲۰ نفر را زخمی کردند، عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی زاهدان در خطبه‌های روز جمعه خواستار صلح با اسرائیل شد!
عبدالحمید که چندی پیش با حمایت از فرقه ضاله «بهائیت» خبرساز شده بود و بسیاری از علمای اهل سنت را به واکنش واداشت، اکنون، اما خواستار صلح با اسرائیل شده است. او که معلوم نیست به نمایندگی از کدامیک از مردم ایران سخن می‌گفت، اضافه کرد: «مردم ایران در فلسطین خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند!»
این سخنان واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی در پی داشت و بسیاری از کاربران به نقد سخنان او پرداختند. برخی اظهارات او را ساده‌لوحانه و ناشی از نداشتن سواد سیاسی و برخی هم او را متهم به نفوذی بودن کردند.
اظهارات عبدالحمید درباره صلح مردم فلسطین با اسرائیل از زبان مردم ایران در حالی است که خشم و کینه مردم ایران از رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی نه الان که از پیش از انقلاب اسلامی همواره وجود داشته و ریشه این نفرت تاریخی به همان خوی اشغالگری و غصب سرزمین‌های ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان به دست صهیونیست‌ها بازمی‌گردد. بنابراین طی چند دهه گذشته چه اتفاق جدیدی در مسیر احقاق حقوق ملت فلسطین افتاده است که اکنون عبدالحمید نسخه صلح با دشمن‌ترین دشمنان دنیای اسلام می‌پیچد؟!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار