کد خبر: 1133858
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: با صراحت به دشمن می‌گوییم قطعاً اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد، در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید، شک نکنید.
به گزارش مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری صبح دیروز در یادواره شهدای والامقام منطقه بردخون و سردار شهید «یوسف بردستانی» فرمانده گردان کمیل تیپ حضرت امیر (ع) بوشهر در شهر بردخون اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم جایگاه و مقام آنان کمترین وظیفه در حق شهداست تا بتوانیم با معرفی سبک زندگی شهدا، سیره و منش رفتاری آن‌ها را بشناسیم و به دیگران بشناسانیم که تمام مشکلات دنیوی و اخروی ما حل می‌شود.
دریادار تنگسیری با اشاره به اینکه دشمن با اشتباهات خود و بدون اینکه ما اقدامی کنیم، شکست خورد، تصریح کرد: در قضایای اخیر، دشمن از همه ظرفیتش استفاده کرد و به خیال خودش می‌خواست با فشار حداکثری و جنگ ترکیبی، حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را کند یا متوقف کند، اما زهی خیال باطل! که او بتواند کوچک‌ترین اقدامی علیه این ملت قهرمان و بزرگ انجام دهد. سردار تنگسیری با اشاره به اقتدار نظام اسلامی و ایران قوی افزود: به برکت خون مطهر شهدا، ما مظلومیم ولی مقتدر و قوی هستیم، به دشمن زبون‌شده به صراحت می‌گوییم قطعاً اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد، در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید، شک نکنید.
وی اضافه کرد: این راهبرد و شیوه دفاعی انقلاب اسلامی است که حضرت آقا فرمودند «اگر دشمن یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد، زمان بزن و دررویی دیگر تمام شده است»، ما برای حفظ امنیت، استقلال ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ کس شوخی نداریم، ما سرباز ولایتیم و انقلابی عمل می‌کنیم، ما به این سربازی در رکاب ولایت و جان‌فدایی مردم و خادم آن‌ها باشیم، افتخار می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار