کد خبر: 1133835
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: مصوبه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان از واهمه دشمنان از اقتدار و اتحاد نیرو‌های مسلح است.

امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در سی و ششمین یادواره سردار بی‌سر شلمچه شهید ماشاءالله رشیدی و همرزمان شهیدش و یادبود شهدای گمنام بخش طغرالجرد در مسجد جامع کیانشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: مصوبه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان از واهمه شدید دشمنان از اقتدار و اتحاد نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: پارلمان اروپا اشتباه بزرگ و استراتژیکی در خصوص سپاه مرتکب شده است و یقیناً بدانند که این اقدام نابخردانه آنان ذره‌ای کارکنان نیرو‌های مسلح را در اهداف الهی خود دور نخواهد کرد و بلکه با تمام اقتدار به پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) حرکت خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در خصوص اینکه «جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است»، اظهار کرد: امروز بر همگان واجب است در هر سطحی از جامعه که قرار دارند روشنگری کرده و در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان اهداف آن‌ها را برای آحاد جامعه تبیین کنند. بیان روشنگرانه رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین است که نباید از آن غافل شد.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال یک دهکده جهانی بوده و خودش را کدخدای عالم می‌دانست، افزود: امروز تئوریسین‌های آمریکا در کتاب‌های خود صراحتاً اذعان کرد‌ه‌اند که انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را در مسیر اضمحلال قرار داده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، دفاع از مرز‌های کشور را افتخاری بزرگ قلمداد کرد و گفت: این آمادگی در نیرو‌های مسلح کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که با پایش مستمری که از مرز‌های کشور دارد، کوچک‌ترین تهدیدی از دشمنان را در کسری از ثانیه پاسخ خواهند داد.

امیر سرتیپ غلامعلیان در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری مدبرانه ولایت‌فقیه، در حوزه نظامی هیچ وابستگی به خارج از کشور ندارد و به قدرت بازدارندگی در دنیا رسیده است و یقیناً دشمنان از اتحاد بین نیرو‌های مسلح کشور واهمه دارند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر