کد خبر: 1133683
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
هزاران نفر از شهروندان فلسطینی حاضر در نوار غزه علیه جنایت صهیونیست‌ها تظاهرات کردند و گفتند که برای آزادسازی سراسر فلسطین، همچنان به گزینه مقاومت پایبند هستند.
هزاران نفر از شهروندان فلسطینی حاضر در نوار غزه، در اعلام حمایت از ساکنان اردوگاه جنین که ۱۰ نفر از آنان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند، تظاهرات برگزار کردند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، گروههای ملی و اسلامی فلسطین در این تظاهراتها، خواستار ابراز خشم مردم این کشور علیه صهیونیستها و همبستگی آنان برای مقابله با کابینه رژیم صهیونیستی شدند..

این گروهها تأکید کردند که فردا جمعه نیز باید تظاهراتی در کرانه باختری برگزار شود. این تظاهراتها در محکومیت این جنایت صهیونیستها برگزار خواهد شد. عبدالهادی الاغا از رهبران جنبش  حماس تأکید کرد که ملت فلسطین با تمام قدرت در برابر کابینه افراطی صهیونیستی خواهد ایستاد.

 

الاغا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در نهایت خونسردی و در غیاب نهادهای حقوقی و قانونی بین‌المللی به کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد، گفت: خون شهدای ما در جنین و کرانه باختری، پایمال نخواهد شد و باعث قدرت ملت فلسطین برای مقابله با اسرائیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه صهیونیستها در توهم به سر می‌برند که ملت فلسطین تسلیم خواهد شد، ادامه داد: اسرائیل باید بداند که صبر ما در آستانه لبریز شدن است. مقاومت بهترین گزینه برای مقابله با اسرائیل است. ما به مقاومت ادامه می‌دهیم تا آن را از سرزمین و مقدسات خود اخراج کنیم.

تظاهرات‌کنندگان فلسطینی: دست به ماشه هستیم

در استان دیرالبلح هم گروههای ملی فلسطین، تجمع اعتراضی را در اردوگاه «النصیرات» برگزار کردند که برای اعلام همبستگی با ساکنان اردوگاه جنین است. در این تجمع، شعارهایی علیه زورگویی صهیونیستها سر داده شد و معترضان، تأکید کردند که در برابر دشمن صهیونیستی، دست به ماشه هستند.

 

 عبد الجواد العطار از رهبران جهاد اسلامی هم در این تجمع سخنرانی کرد و گفت: «ما امروز در این استان، تجمع کردیم تا پیام انقلابی خود را به مردم خود در جنین برسانیم و بگوییم که گزینه مقاومت، بهترین گزینه برای متوقف کردن زورگویی و جنایات صهیونیستهاست».

العطار با بیان اینکه مقاومت در غزه، دست بسته نخواهد ماند و قطب‌نمایی جنگ با دشمن، بر محور آزادسازی سراسر فلسطین می‌چرخد، از نیروهای امنیتی هم خواست که به صفوف مقاومت بپیوندند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار