کد خبر: 1133674
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
رسانه های خبری و اعضای کنست رژیم صهیونیستی بامداد جمعه واکنش های مختلفی را به شلیک موشک از نوار غزه به سرزمین های اشغالی داشته اند.

سازمان پخش رژیم صهیونیستی "کان" در این باره گزارش داد که گنبد آهنین دو موشک را که از نوا رغزه شلیک شده بود ، رهگیری کرد که این موشک ها هیچ خسارت جانی و مالی به دنبال نداشته است.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که به دنبال شلیک موشک از نوار غزه، شهرداری عسقلان تصمیم به بازگشایی پناهگاهها در این شهر گرفته است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی گزارش داد: ما به سوی شبی بسیار پرتنش پیش خواهیم رفت.

این شبکه درعین حال ادعا کرد که ارتش به نوار غزه پاسخ خواهد داد و ساکنان شهرک های مجاور این باریکه در کنار اتاق‌های حفاظت شده، بسر خواهند برد.

"آویخای ادرعی" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تأیید حملات راکتی از نوار غزه اعلام کرد که در کنار عسقلان، آژیر خطر در شهرک‌های "زیکیم"، کیبوتس"، "کرمیا" به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد که دو راکت از نوار غزه به سوی اسرائیل شلیک شده است که هر دو راکت رهگیری شد.

"دان ایلوز" نماینده کنست از حزب لیکود؛ هم حزبی بنیامین نتانیاهو در این باره ادعا کرد: هرگز تهدیدات حماس، مانع از آن نخواهد شد که ارتش و نیروهای امنیتی اسرائیل آمادگی نداشته باشند که از اسرائیلی ها به صورت پیوسته حمایت کنند.

الموگ کوهن عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: پیش بینی من این است که پاسخ به حماس متناسب نباشد، چرا که گره زدن حوادث میان کرانه باختری و غزه یک خطر راهبردی برای اسرائیل است، چرا که قانونی که در شهرک های مجاور غزه جریان دارد، مثل قوانین تل آویو است.

"امیر بوخبوط" خبرنگار نظامی پایگاه خبری و عبری زبان "واللا" در این باره خطاب به رئیس جدید ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت:این نخستین آزمایش هرتسی هالیوی" رئیس جدید ستاد ارتش است؛ غزه غیر قابل پیش بینی است، اگر به آن پاسخ ندهی، از این اقدام به ضعف تفسیر می شود و احتمالا این کار موجب افزایش حملات خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگر با قدرت پاسخ دهی، اینگونه تفسیر خواهد شد که این کار تلاشی برای تشدید تنش هاست که احتمالا موجب وخیم تر شدن اوضاع خواهد شد.

خبرنگار رادیو :ول براما" رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که به دنبال حمله راکتی از غزه، شهرداری عسقلان از بازگشایی تمام پناهگاه در سراسر این شهر خبر داده است.

"آساوو بوزیلو" روزنامه نگار صهیونیست در این باره گفت: منتظر پاسخ ارتش به شلیک راکت از سوی نوار غزه هستیم، این نخستین پاسخ دولت جدید و پیش از سفر قریب الوقوع آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا به اسرائیل خواهد بود.

منابع عبری زبان بامداد جمعه از شلیک ۴ راکت از نوار غزه به سمت شهر اشغالی عسقلان خبر دادند.

به دنبال این حملات، آژیر هشدار و خطر در سرزمین های اشغالی به صدا درآمد و گنبد آهنین فعال شده است.

این حملات به دنبال آن صورت می گیرد که گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش وحشیانه آن به جنین که در جریان آن ۱۰ تن شهید و حدود ۱۹ تن زخمی شدند، بی پاسخ نخواهد ماند.

 

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار