کد خبر: 1133663
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم بازیکنان نکات را رعایت کنند و ۳ امتیاز بازی را بگیریم، احتیاج مبرم به ۳ امتیاز بازی داریم، زیرا ۳ هفته است روند خوبی را طی نمی‌کنیم.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی فردا آسان نیست، ۲ تیم ریشه‌دار و با اصالت با یکدیگر بازی دارند و بازی آسانی برای هیچ تیمی نیست.

وی ادامه داد: تراکتور با تغییر در کادر فنی، تغییر سیستم و سبک بازی داده است، تیم حریف را تحت فشار می‌گذارد و از اشتباهات استفاده می‌کند، با شناخت و آنالیز تمرینات ویژه‌ای برای این نوع بازی انجام دادیم.

تارتار تصریح کرد: باید باهوش باشیم، بازیکنان خوب تمرین کرده‌اند، مصمم هستند و انگیزه بالایی دارند، به بازی فردا خوش‌بین هستم، امیدوارم بازیکنان نکات لازم را رعایت کنند و ۳ امتیاز بازی را بگیریم، احتیاج مبرم به ۳ امتیاز بازی داریم، زیرا ۳ هفته است روند خوبی را طی نمی‌کنیم؛ تجربه این شرایط را دارم، ولی باتوجه به تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم، امیدوارم که بازیکنان فردا با تمام وجود بازی کنند و ۳ امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد نقل و انتقالات ذوب‌آهن گفت: از همه بازیکنان که در نیم‌فصل اول زحمت کشیدند و تمام وجودشان در اختیار باشگاه بود، تشکر می‌کنم، فوتبال حرفه‌ای است و فقط مختص باشگاه ما نیست، خیلی از بازیکنان نمی‌توانند با تفکرات مربی هماهنگ شوند و نقل و انتقالات برای همین موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان را کنار می‌گذاریم و برخی خودشان می‌روند، باید بروند جایی دیگر بازی کنند، کار کردن با کادر ما واقعا سخت است و بازیکنان باید خیلی تلاش کنند؛ در همه باشگاه‌ها جابجایی داشته‌ام و باید دید ثمربخش بوده است یا خیر.

تارتار افزود: در نفت مسجدسلیمان ۲۴ بازیکن جدید بردم و تیم را از شرایطی که داشت، خارج کردم، در تیم پیکان در نیم‌فصل بسیاری از بازیکنان را تغییر دادم؛ به آینده نگاه می‌کنیم و مهم است باشگاه متضرر نشود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان داشت: خروج بازیکنان از لیست برای جلوگیری از ضرر است تا بتوانیم از پول عایدی، بازیکن جدید بگیریم و باشگاه از نظر مالی متضرر نمی‌شود، نتایج باید در پایان فصل بررسی شود، سال گذشته این اتفاق بسیار تأثیرگذار بود و جهش خوبی در جدول داشتیم و امیدواریم در این فصل نیز این اتفاق بیفتد و شرایطمان خوب شود، در روز‌های آینده تکلیف خیلی از بازیکنان مشخص می‌شود.

وی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: امیدوارم هواداران فردا ما را تنها نگذارند، از حضور هواداران در ورزشگاه خوشحال هستم، نیاز زیادی زیادی داریم از ما حمایت شود و انگیزه لازم را به بازیکنان بدهند، امیدوارم با یک بازی خوب هواداران را خوشحال کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار