کد خبر: 1133661
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برای ما چیزی تمام نشده و امید به قهرمانی داریم، زیرا هنوز ۱۳ بازی باقی مانده است و در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

مهدی قایدی وینگر تیم فوتبال استقلال عصر پنجشنبه پس از برتری ۴ بر صفر مقابل ملوان اظهار داشت: خداروشکر توانستیم با یک نتیجه خیلی خوب برنده این دیدار باشیم و خسته نباشید می‌گم به بازیکنان تیم ملوان، اما ما امروز واقعا یکدل بودیم و می‌خواستیم با نتیجه پرگل برنده بازی باشیم و همین اتفاق نیز رخ داد و امیدوارم این روند خوب را در لیگ ادامه بدهیم.

وی افزود: استقلال باید در همه بازی‌ها به این شکل برنده از زمین خارج شود و حریف‌ها را پر گل ببرد، زیرا ما هم هوادارانش، هم بازیکنان و هم مربی‌اش را داریم که چنین پیروزی‌هایی به دست بیاوریم.

قایدی در رابطه ناراحتی از تصمیم ریکاردو ساپینتو برای تعویضش گفت: نه، ما با هم خوش و بش کردیم. قبل از آن با مربی صحبت کرده بودم و ناراحتی در کار نبود.

وی در مورد اینکه تلاش زیادی کرد به گل برسد، ولی این اتفاق نیفتاد، تصریح کرد: بله متاسفانه نشد گلزنی کنم، سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی جبران کنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در رابطه با شانس قهرمانی این تیم گفت: برای ما چیزی تمام نشده و امید به قهرمانی داریم، زیرا هنوز ۱۳ بازی باقی مانده است و در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

قایدی درباره جدایی سیاوش یزدانی از استقلال خاطر نشان کرد: بازیکنان ناراحت شدند. او برای استقلال زحمت کشیده بود. امیدوارم این مشکل خیلی زود حل شود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال راجع به بازگشت تماشاگران و تأثیر حضور آن‌ها در پیروزی مقابل ملوان گفت: تاثیر حضور هواداران زیاد است و امیدوارم از بازی‌های بعد بتوانیم از حضور بیشتر آن‌ها بهره ببریم.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار