کد خبر: 1133521
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
عضو فراکسیون روحانیت مجلس:
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: عقب‌نشینی اروپایی‌ها از مواضع‌شان درباره سپاه به خاطر رفتار مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام مجید نصیرایی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی، گفت: عقب‌نشینی اروپایی‌ها از مواضع‌شان در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحریم این نهاد انقلابی، به واسطه رفتارهای مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی همانند آن حیوانی هستند که اگر در برابرش عقب نشینی کنی به طرف تو حمله می‌کند و اگر به سمتش بدوی از تو فرار می‌کند. آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمند و با آنها باید با زبان اقتدار و زور صحبت کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اروپایی‌ها از خود اختیار و اراده‌ای ندارند و پادو آمریکایی‌ها هستند و هرچه آمریکا به آنها دیکته کند، همان را اجرا می‌کنند، اما باید بدانند که این پادویی برای آنها هزینه دارد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا باید بدانند که در جمهوری اسلامی ایران همه پشتیبان سپاه هستند و اگر آنها بخواهند اقدامی علیه سپاه کنند با پاسخی کوبنده مواجه می‌شوند.

وی افزود: مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران درباره برنامه اروپا در مورد تحریم سپاه به گونه‌ای بود که آنها با واسطه کردن این کشور و آن کشور و این مقام و آن مقام اعلام داشتند که از مواضع خود عقب نشستند و برنامه‌ای برای تحریم سپاه ندارند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار