کد خبر: 1137072
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت فراهم شدن زمینه حضور خانواده ها در مساجد تاکید کرد و گفت: این حضور زمینه لازم برای ارائه آموزش های دینی و تبیین سبک زندگی اسلامی است.

گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(19بهمن)، در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی امور مساجد استان لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد، با اشاره به ظرفیت مساجد، اظهارداشت: از این ظرفیت ها باید در جهت ارتقای فرهنگی و دینی جامعه استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت فراهم شدن زمینه حضور خانواده ها در مساجد، افزود: همه تلاش کنند تا حضور خانواده ها در مساجد پررنگ تر شود و خانواده ها در امور مساجد مشارکت یابند.

وی با بیان اینکه مساجد از ابتدا مراکزی برای عبادت، آموزش معارف اسلامی و مباحث علمی، تصمیم گیری برای حل مسائل مسلمانان و جهان اسلام بودند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تاکید امام(ره) و رهبری مساجد به جایگاه خود برگشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه حضور بانوان در مساجد سبب حضور همسران و فرزندان آنها می شود، گفت: با این حضورفرصتی فراهم می شود که براساس برنامه ریزی امام جماعت، بتوانند آموزش های لازم را با محوریت های سبک زندگی، آموزش های دینی و سایر بخش ها به کار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بخش فرهنگی مسجد گاهی اعتبار ندارد تا اردوی فرهنگی برای نوجوانان فراهم کند، گفت: در این بخش مسجد نیازمند همراهی و همکاری همگان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار