کد خبر: 1133225
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
سازمان هواشناسی اعلام کرد: دمای ۴۲۰ شهر در کشور منفی شد و بارش باران بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، هرمزگان گیلان و گلستان را فرا گرفت.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: همانطور که انتظار می‌رفت با نفوذ توده هوای سرد و گسترش سرمای هوا، امروز تعداد شهر‌ها و ایستگاه‌های هواشناسی با دمای زیر صفر به حدود ۴۲۰ شهر رسید.

در این بین «سراب» در آذربایجان شرقی با دمای ۲۵/۶- درجه سلسیوس سردترین شهر و پس از آن «خیرآباد» در زنجان با دمای ۱۹/۶- و «بابارشانی» در کردستان با دمای ۱۸/۷- در رده‌های بعدی سردترین شهر‌های کشور قرار گرفتند.

هوای برخی استان‌ها بارانی شد

در شبانه روز گذشته بارش باران بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، هرمزگان گیلان و گلستان را فرا گرفت که بارش‌های شمال کشور عمدتاً پراکنده بوده است.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی تا امروز، بیشترین بارش گزارش شده مربوط به ایستگاه‌های «فرودگاه جم» در بوشهر با ۱۱.۸، رضوان شهر» گیلان ۸.۶، سلامت آباد ۸، و حسن آباد داراب ۵.۲ میلی متر بوده است.

انتظار می‌رود تمرکز بارش‌ها برای امروز سه‌شنبه در استان‌های «کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس»، چهارشنبه «کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، نیمه غربی استان‌های هرمزگان و کرمان»، پنج‌شنبه «هرمزگان، نیمه غربی کرمان، جنوب استان‌های فارس و بوشهر» و جمعه در نیمه غربی کرمان باشد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار