کد خبر: 1133188
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
آرمین بینا

تحقیقات پلیس برای بازداشت عاملان قتل مردی رهگذر در خیابانی تاریک حوالی بازار تهران جریان دارد.
ساعت ۱۱:۳۰ شامگاه دوشنبه سوم بهمن قاضی وحید ناصری بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل پسر جوانی در یکی از خیابان‌های نزدیکی چهار راه سیروس در جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در محل حادثه کنار خیابان خلوتی با جسد خونین پسر ۲۷ ساله‌ای به نام بصیر روبه‌رو شدند که با ۱۰ ضربه چاقو به پشت و کمر به قتل رسیده‌بود.
بررسی‌های پلیسی حکایت از آن داشت مقتول لحظاتی قبل همراه دو نفر از دوستانش از بازار به خانه بر می‌گشته که در درگیری با سه مرد موتور سوار به قتل می‌رسد و عاملان قتل هم از محل فرار می‌کنند.
شاهدان قتل
یکی از دوستان مقتول در ادعایی گفت: «چند سالی است از افغانستان به ایران آمده‌ام و در شهرستان نظرآباد مشغول به کارم. قرار بود چند روز دیگر برای دیدن خانواده‌ام به افغانستان بروم و به همین‌خاطر همراه دوستم عصر از نظرآباد به تهران آمدم و مهمان مقتول و برادرش شدیم. من، دوستم و مقتول ساعت ۸ شب برای خرید از خانه بیرون آمدیم و به بازار رفتیم. دقایقی قبل پس از خرید در راه بازگشت به خانه بودیم که در خیابان خلوت و تاریکی موتورسیکلتی با دو سرنشین به سرعت از کنار ما عبور کرد به طوری که نزدیک بود با بصیر تصادف کند. بصیر با صدای بلند به آن‌ها اعتراض کرد و گفت درست رانندگی کنید و سرنشینان موتور با شنیدن صدای بصیر به طرف ما برگشتند. مشاجره بصیر و آن‌ها آغاز شد، اما ما میانجیگری کردیم و نگذاشتیم درگیری آن‌ها ادامه پیدا کند و موتور‌سواران هم از محل دور شدند.»
بازگشت خونین
دوست مقتول ادامه داد: «هنوز لحظاتی نگذشته بود که موتورسواران این بار سه نفری به محل بازگشتند و یکی از آن‌ها به سرعت به طرف خانه‌ای در آن نزدیکی رفت و با چاقویی بزرگ دوباره به طرف ما برگشت. ما وقتی چاقو را دیدیم از ترس فرار کردیم، اما سه مرد موتور‌سوار با بصیر درگیر شدند. یکی از آن‌ها روی بدن بصیر نشسته‌بود و با چاقو به او ضربه می‌زد و ما هم به سرعت به طرف خانه برادر مقتول رفتیم و موضوع درگیری برادرش را به او گفتیم و سپس سه نفره به محل حادثه برگشتیم. موتورسواران رفته بودند و از پیکر بصیر هم خون زیادی می‌آمد تا اینکه اورژانس رسید و اعلام کرد دوستمان فوت کرده‌است.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار