کد خبر: 1133133
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، متعاقب اجرای عملیات انحراف ترافیک در محدوده بازار آهن تسریع خواهد شد.

عباس شعبانی با اشاره به آخرین وضعیت اجرایی فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی، اظهار کرد: اجرای عملیات انحراف ترافیک در محدوده بازار آهن، امکان جابجایی و رفع بخشی از معارضات تاسیساتی فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی شامل لوله‌های گاز، آب و کابل برق ۲۰ کیلو ولت را فراهم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: احداث شمع‌های باقی مانده پل تقاطع خیابان باغ انگوری نیز پس از انحراف ترافیک امکان اجرا پیدا می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: تاکنون از مجموع ۶۸۲ حلقه شمع موردنیاز برای تکمیل فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی، ۱۶۰ حلقه شمع حفاری و بتن ریزی شده است. همچنین اجرای عملیات خاکبرداری و حفاری در مقاطع فاقد معارض ادامه دارد و حجم عملیات خاکبرداری در این فاز از پروژه به رقمی بالغ بر ۷۰ هزار مترمکعب رسیده است.

شعبانی با یادآوری اینکه فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی به طول ۱۲۵۰ متر از تقاطع الغدیر آغاز و تا خیابان ۴۵ متری بهار ادامه پیدا می‌کند، افزود: مسیر تندروی بزرگراه در تراز منفی یک و کندرو‌های طرفین جهت دسترسی‌های محلی در تراز صفر اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که یک دستگاه پل در تقاطع خیابان باغ انگوری احداث و در تقاطع بهار نیز با هدف جلوگیری از تداخل مسیر‌های عبوری، یک تقاطع سه سطحی شامل یک مسیر زیرگذر و ۲ دستگاه پل رفت و برگشت شمالی-جنوبی اجرا می‌شود.

بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار ۴۵ متری بهار است. یکی از مهمترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودرو‌های سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸ خواهد بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار