کد خبر: 1133096
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
 مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام «ایران‌سفر» و اختصاص کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد.

روح‌الله حسین‌زاده گفت: پلتفرم «ایران سفر» توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با همکاری بخش خصوصی به‌منظور ارزان‌سازی سفر طراحی شده و قرار است در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران در بهمن‌ماه سال‌جاری رونمایی شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اظهار کرد: این پلتفرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه‌مندان خدمات ارزان و مشاوره سفر ارائه می‌کند.

وی افزود: افراد با مراجعه به این پلتفرم می‌توانند علاقه‌مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام کنند و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه‌ریزی کنند.

حسین‌زاده تصریح کرد: بر این اساس با ۱۵ دستگاه تفاهم‌نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره ۱۸، تسهیلات را ارائه خواهیم کرد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر ارزان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: کارت سفر به صورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن ۳۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد برای هر خانوار است که با همکاری یکی از بانک‌ها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پلتفرم، پلتفرم رسمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود. این مجموعه کمک جدی به بخش خصوصی خواهد کرد تا بتوانند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در حوزه سفر ارزان ارائه کنند.


منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
jamshid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
به نام خدا
سلام
با این قیمتهای نجومی بلیط قطار نیاز به وام طبیعیست.
مدتهاست که یک سفر ریلی(شش تخته) ممکن نمیباشد.
کاش حقوقهای مدیران راه آهن بررسی شود.
مشهد کمتر=معنویت کمتر =توفیق بیشتر دشمن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار