کد خبر: 1132903
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

مأموران پلیس تهران جسد پسر جوانی را در یکی از خیابان‌های شمالی تهران کشف کردند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود. خانواده پسر فوت شده به پلیس اعلام کردند که پسرشان شب قبل همراه دوستانش در یک میهمانی شرکت کرده بود.
به گزارش جوان، ساعت ۹:۴۳ صبح دیروز دوشنبه سوم بهمن‌ماه به مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی خبر رسید مرد رهگذری جسد بی‌جان پسر جوانی را داخل کوچه‌ای در یکی از خیابان‌های شمالی تهران کشف کرده است. مأموران پلیس وقتی به محل حادثه رسیدند با جسد پسر جوانی به نام کامران روی چند بلوک سیمانی روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود. در حالی که عوامل اورژانس اعلام کرده بودند پسر جوان به احتمال زیاد بر اثر یخ‌زدگی به کام مرگ رفته است، مأموران خبر کشف جسد را به قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند.
بازپرس جنایی پس از حضور در محل حادثه دریافت که پسر فوت شده شب گذشته برای شرکت در یک میهمانی از خانه‌شان بیرون آمده و بعد از آن هم به خانه‌اش مراجعه نکرده است تا اینکه جسدش را رهگذری کشف می‌کند.
یکی از اعضای خانواده کامران گفت: «عصر روز قبل پسرم تلفنی با یکی از دوستانش حرف می‌زد و بعد از اینکه تلفنش تمام شد، گفت قرار است امشب همراه تعدادی از دوستانش در یک میهمانی شرکت کند. او از خانه بیرون رفت و به ما گفت که شب به خانه برمی‌گردد، اما تا آخر شب که ما بیدار بودیم او به خانه برنگشت. فکر کردیم شب پیش دوستانش مانده تا اینکه امروز مأموران به ما خبر دادند جسدش را کشف کرده‌اند.»
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد پسر جوان برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور داد ضمن بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه از دوستان کامران هم درباره این حادثه و میهمانی شب قبل تحقیق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار