کد خبر: 1132629
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
ملی‌پوش کشورمان شایعات مبنی بر پناهنده شدنش را تکذیب کرد.

در حالی که شایعاتی مبنی بر پناهنده شدن یک ملی‌پوش اسکی به گوش می‌رسید، عاطفه احمدی در صفحه شخصی خود این موضوع را تکذیب کرد و نوشت که با هزینه شخصی خود به فرانسه رفته تا قبل از مسابقات جهانی اسکی آلپاین که ۲۷ تا ۳۰ بهمن برگزار می‌شود، تمریناتی داشته باشد.

وی که پرچمدار کشورمان در المپیک زمستانی پکن بود در مرحله انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی شرکت داشت، اما روز شنبه در حالی که نام وی برای شرکت در مرحله بعدی خوانده شد، عاطفه احمدی غایب بود و بعد مشخص شد این ورزشکار صبح همان روز راهی فرانسه شده است.

با وجود اینکه احمدی اعلام کرده با هزینه شخصی به فرانسه رفته، اما صحبت‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه مقامات فدراسیون بلیت این ورزشکار را تهیه کرده و دلیل هم این بود که احمدی قطعا در تیم ملی خواهد بود.

نکته جالب ماجرا بی‌خبری عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی از این اتفاقات بود. نظریان که با تیم هاکی راهی روسیه شده همراه با تیم به ایران برنگشت چرا که قرار است ملی‌پوشان اسکی چند روز دیگر برای اردوی تدارکاتی راهی روسیه شوند.

در این شرایط اقتصادی مشخص نیست چرا رئیس فدراسیون اسکی تصمیم دارد در اردوی تدارکاتی ملی‌پوشان همراه با آن‌ها در روسیه بماند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار