کد خبر: 1132559
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
وزیر جهاد کشاورزی:
وزیر جهاد کشاورزی گفت: محصولات کشاورزی با برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در ماه‌های منتهی به پایان سال کمبودی در تأمین آنها وجود ندارد.
سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت دانش‌بنیان سازی بخش کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۱ به واسطه فرمایشات مقام معظم رهبری دانش‌بنیان سازی بخش کشاورزی با جدیت پیگیری شده و در حال حاضر تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور بخش کشاورزی نسبت به سال گذشته رشد ۷۱ درصدی داشته است.

ساداتی‌نژاد در ادامه با اشاره به تنظیم بازار محصولات کشاورزی در ماه‌های منتهی به پایان سال گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته هیچ‌گونه کمبودی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

وی افزود: در همین راستا بازار محصولات کشاورزی اعم از محصولات پروتئینی، لبنی، حبوبات، غلات، سبزی و صیفی‌جات و میوه به صورت روزانه در حال رصد و کنترل است.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: کشاورزی ایران دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر است به همین دلیل نیازمند تحول و جهش اساسی در این بخش هستیم. اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی، کشاورزی قراردادی، صدور سند برای اراضی کشاورزی، توسعه دیپلماسی غذایی و افزایش سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دانش‌بنیان سازی، زمینه‌های تحول و رشد این بخش را فراهم می‌کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار