کد خبر: 1129772
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در پی اقدام موهن و زشت نشریه فرانسوی، مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر کرج، پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مقام عظمای ولایت قیام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دشمنان قصد دارند نور خداوند را در عالم خاموش کنند تا مردم به سمت پروردگار حرکت نکنند اما کور خوانده اند؛ براساس آیه ای از قرآن کریم، اینان مکر می کنند در صورتی که خداوند بهترین مکرکنندگان است.
وی اذعان کرد: دشمنان درصدد جلوگیری از انتشار نور خداوند در عالم هستند غافل از اینکه با انجام اقداماتی در این راستا، موجب حرکت مردم آزادی خواه، باشرف و باغیرت در مسیر هدایت الهی و پیدا کردن نور خداوند که هرگز خاموش نمی شود، می شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مطرح کرد: نشریه صهیونیستی فرانسوی با سابقه توهین های پی در پی به مقدسات اسلامی که مورد هدایت و حمایت جبهه استکبار و صهیونیست قرار دارد، این بار نوک پیکان خود را متوجه رهبر بی نظیر، شجاع و دلسوز ایران اسلامی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان بیان کرد: دشمنان فکر می کنند با توهین به رهبر معظم انقلاب اسلامی می توانند به مقاصد شوم خود برسند اما آن ها بسیار بسیار سست تر از خانه عنکبوت هستند؛ هزاران نفر بالاتر از این ها قصد خاموش کردن چراغ ولایت ایران اسلامی را داشتند اما ناکام ماندند و اکنون زیر خروارها خاک خوابیده اند.

وی اعلام کرد: در پی اقدام موهن و زشت نشریه فرانسوی، مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر کرج، پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مقام عظمای ولایت قیام کرده و در یک راهپیمایی باشکوه به سمت امامزاده حسن (ع)، ضمن محکوم کردن این اقدام سخیف، به جهانیان ثابت می کنند که با وجود تمام تحریم های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، همچنان عاشق رهبرشان هستند و پای ایشان خواهند ایستاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار سایر شهرستان های استان نیز پس از اقامه نماز جمعه در تجمعی، اقدام نشریه صهیونیستی فرانسوی را محکوم خواهند کرد، بیان کرد: از تمام مردم این استان دعوت می کنم در حمایت از این مملکت و پرچم ایران اسلامی قیام و گام های خود را نثار خون پاک شهدا کنند تا پرچم ولایت همچنان در عالم برافراشته بماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار