کد خبر: 1129543
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
مدیر کل دادگستری البرز خبرداد
مدیر کل دادگستری البرز اعلام کرد: فوت محسن جعفری‌راد به علت مصرف قرص برنج بوده است.

حسین فاضلی هریکندی در رابطه با فوت محسن جعفری راد اظهار کرد: محسن جعفری بالنگاه معروف به جعفری راد ساکن مهرشهر کرج در تاریخ چهارم آبان در کرج با توجه به حضور در اغتشاشات دستگیر شد.

وی اظهار کرد: برای وی پرونده‌ای در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرج تشکیل و پس از تفهیم اتهام جرایم علیه امنیت با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و در تاریخ ۱۴ آبان با تبدیل قرار بازداشت موقت به قرار تامین کفالت با معرفی کفیل آزاد شد.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات، در تاریخ ۱۹ آبان برای ایشان به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق حضور در تجمعات غیرقانونی و فیلمبرداری از آن و دعوت به تجمع غیر قانونی قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شد و با ارسال پرونده به دادگاه، برای ۱۳ اسفند نیز در شعبه اول دادگاه انقلاب کرج وقت رسیدگی تعیین شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: ایشان طبق اظهارات خودش مستندساز بوده و با حضور در اغتشاشات میخواسته از بعضی صحنه ها فیلمبرداری کند.

فاضلی هریکندی ادامه داد: حسب تحقیقات انجام شده از خانواده، محسن جعفری راد بعد از فوت پدر و مادرش دچار افسردگی بوده و داروی اعصاب مصرف می‌کرد و به جهت مسمومیت (خوردن قرص برنج) از سوی خانواده به یکی از بیمارستان‌های کرج انتقال داده شد و متاسفانه فوت شده است.

وی افزود: جعفری راد ۱۴ آبان یعنی بیش از دوماه قبل از بازداشتگاه آزاد شده و فوت وی به جهت مسمومیت بوده است. پرونده‌ای در خصوص فوت وی تشکیل و دستورات مقتضی جهت بررسی موضوع صادر شده و با دستور مقام قضایی جسد جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارسال و پس از انجام معاینات لازم و اخذ نمونه جهت سم شناسی، با توجه به تقاضای خانواده جهت خاکسپاری تحویل شده است.

اضلی هریکندی گفت: همسر متوفی نیز در رابطه با فوت محسن جعفری راد اعلام کرده است که صبح روز گذشته با هم صبحانه خوردیم و من سر کار رفتم. یک ساعت بعد تماس گرفت و گفت من قرص برنج خوردم بیا. من هم آمدم و او را به بیمارستان بردم که متاسفانه فوت شد.

موضوعات رسانه‌ای را تکذیب می‌کنم و عنوان می‌کنم بعضی از دوستانش مطالب کذبی در این رابطه منتشر کرده‌اند که صحت ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار