کد خبر: 1129542
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز خبرداد
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز رتبه دوم کشوری را در تحقق برنامه های اجرایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کسب نمود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از کسب رتبه دوم کشوری این اداره کل از بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای در ارزیابی عملکرد برنامه های اجرایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ۹ماهه امسال خبر داد.

غفاری افزود: بر اساس گزارش عملکرد آموزشی- اجرایی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که از سامانه برنامه ریزی راهبردی توسعه (برته) استخراج شده است ؛ اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز رتبه دوم کشوری در تحقق برنامه های اجرایی را کسب کرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تحقق این مهم را حاصل تلاش های تک تک همکاران، مربیان و کارشناسان اداره کل، مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد استان عنوان و همت بیش از پیش همکاران حوزه مهارت آموزی استان را جهت دستیابی به اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خواستار شد.
غفاری با اشاره به اَبَر پروژه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با عنوان نهضت مهارت افزایی در گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با داشتن ۷ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و بیش از ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در حال ارائه خدمات از طریق آموزشهای مهارتی به ۱۹ جامعه هدف از جمله دانشجویان، سربازان وظیفه نیروهای مسلح، بهزیستی، کمیته امداد، صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، روستاییان و‌عشایر، سکونتگاههای غیر رسمی و...، گامهای موثری در تحقق اهداف و برنامه های سازمان ایفا می نماید.
وی در پایان، ارتقای جایگاه و منزلت آموزش های فنی، حرفه ای و مهارتی، افزایش مشارکت بخش خصوصی و طراحی و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و ارتقاء و روزآمدسازی فضاهای آموزشی و تجهیزات کارگاهی را از مهمترین راهکارهای کارآمدی نظام آموزشهای مهارتی بر اساس نیاز بازار کار و رفع معضل بیکاری عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار