کد خبر: 1128983
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد؛
گودرزی،با اشاره به پایش مصرف گاز یک هزار و ۲۳۴ مرکز دولتی و عمومی استان از ابتدای فصل سرد، گفت: بکه ۳۹ مرکز اداری و دولتی پرمصرف پس از اخطارهای صادره قطع شده است.

به گزارش جوان از لرستان، کرم گودرزی، امروز(18دی)، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۵۸۵ مشترک گاز در لرستان وجود دارد، اظهارداشت: از این مجموع ۵۴۵ هزار و ۷۶۴ مشترک خانگی، یک هزار و ۹۸۵ مشترک صنعتی و ۲۹ هزار و ۴۷۸ مشترک عمومی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: روزانه بیش از ۱۱ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف می شود.

وی با تأکید بر اینکه صرفه جویی در مصرف گاز در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد:  صرفه جویی در مصرف انرژی از دولت شروع شده است.

گودرزی بیان کرد: از تمامی ادارات، سازمان ها و سایر مراکز دولتی و عمومی درخواست می شود با رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه و روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان کار، انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه ها، نسبت به صرفه جویی در مصرف اهتمام ورزند.

وی به اجرای بخشنامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران، نسبت به پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی استان اشاره کرد و اظهارداشت: پس از انجام یک هزار و ۲۳۴ پایش، برای ۸۴ مرکز اداری اخطار صادر شد.

وی تصریح کرد: در نهایت گاز ۳۹ مرکز به دلیل عدم رعایت مصرف و بی توجهی به اخطارهای صادره قطع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار