کد خبر: 1121483
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

 نظامیان صهیونیست به ورودی شهر البیره یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی گلوله‌های فلزی شلیک و گاز اشک آور پرتاب کردند.

همچنین نظامیان صهیونیست در یورش به ورودی شهر رام الله با جوانان فلسطینی درگیر شدند که در اثر آن ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

نیروهای اشغالگر به اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل نیز حمله کردند و به سمت فلسطینیان که به مقابله با آنها پرداختند، گاز اشک آور و بمب‌های صوتی پرتاب کردند.

این گزارش می‌افزاید، نظامیان صهیونیست در نزدیکی روستای عین سینیا واقع در شمال شرق رام الله سه جوان فلسطینی را نیز بازداشت کردند.

پیش از این نظامیان رژیم اشغالگر به سمت گروهی از جوانان فلسطینی در غرب رام الله تیراندازی کرده بودند که در پی آن یک فلسطینی به شهادت رسیده بود.

سحرگاه روز پنجشنبه نیز سه جوان فلسطینی به نام‌های صدقی زکارنه (۲۲ ساله) عطا الشلبی و طارق الدمج (۳۲ ساله) به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه "جنین" در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز شهادت این سه جوان را تأیید کرده است. این جنایت یک هفته پس از یورشی مشابه به اردوگاه جنین در پنجشنبه هفته گذشته (۱۰ آذرماه) صورت گرفته است.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار