کد خبر: 1121470
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت:بر اثر درگیری و تیراندازی در خیابان حافظ منطقه نیروگاه قم دو نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ امیر مختاری فرمانده پلیس شهرستان قم با اشاره به جزئیات حادثه تیراندازی منطقه نیروگاه قم اظهار داشت: عصر امروز پنجشنبه در ساعت ۱۷:۳۰ به دلیل اختلافات مالی بین مالک یک باب مغازه میوه فروشی و مستأجر درگیری رخ می‌دهد که مالک پس از جدال، اقدام به تیراندازی با سلام گرم می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: این حادثه در چهارراه حافظ در منطقه نیروگاه قم رخ داد که فروشنده ۵۴ ساله به قتل می‌رسد.

سرهنگ مختاری ادامه داد: قاتل که فردی ۴۸ ساله است به سمت فرزند فروشنده نیز تیراندازی می‌کند و از ناحیه گوش او را مجروح می‌کند.

وی افزود: این قاتل پس از انجام جنایت از محل گریخته و به سمت خانه خود می‌رود و مبادرت به تیراندازی به سمت دختر ۱۴ ساله خود می‌کند که این دختر پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه قاتل پس از انجام این جنایات به خود نیز شلیک می‌کند ابراز داشت: فرد قاتل در حال حاضر در بیمارستان بستری است که به دلیل شدت جراحت وضعیت وخیمی دارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار