کد خبر: 1121468
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
استاندار تهران در نشست شورای اداری شهرستان رباط‌کریم گفت: فاز نخست متروی پرند با پیشرفت مطلوب و تامین اعتبارات در اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا فخاری عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان رباط‌کریم افزود:شهرستان رباط کریم قطب صنعتی در استان تهران است و ظرفیت‌های جدید رباط‌کریم در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی باید توسعه و مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

امروز آیت الله رئیسی از طرح‌های عمرانی شهرستان رباط کریم بازدید کرد.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: نرخ سواد در رباط‌کریم ۹۸ درصد است و جایگاه بسیار خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی دارد و باید مساجد و اماکن فرهنگی این شهرستان ارتقاء یابد.

استاندار تهران تصریح کرد: رشد جمعیتی رباط‌کریم و پرند عقب‌ماندگی مملوسی را در حوزه‌های تامین آب، بهداشت و درمان و حمل و نقل نشان می‌دهد که نیازمند توجه خاص در این حوزه‌ها هستیم.

فخاری خاطر نشان کرد:شهر جدید پرند با رشد جمعیتی بالا به رباط‌کریم الحاق شده است که برای توسعه سیاسی و اداری پرند باید بصورت ویژه بررسی و نتیجه گیری شود.

استاندار تهران در پایان تاکید کرد: استفاده بهینه از پساب تصفیه‌خانه‌ها، توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های شهرستان رباط‌کریم باید در دستورکار قرار بگیرد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار