کد خبر: 1121451
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
رضا حیدری ۱۳ آذرماه از ریاست فدراسیون کونگ فو استعفا داد و این بار طی حکمی از سوی وزیر ورزش و‌جوانان به عنوان سرپرست به کار خود در این فدراسیون ادامه خواهد داد!

رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو به دلیل اینکه مامور به خدمت بوده، دیگر از سوی مبدا با ماموریت وی برای ادامه حضورش در این فدراسیون موافقت نشد و در نهایت ۱۳ آذرماه استعفا داد.

اما طبق آخرین خبر‌ها وی از سوی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد تا فرآیند برگزاری مجمع ریاست با سرپرستی حیدری انجام شود.  

حیدری ضمن تایید این خبر، گفت: بله با دستور وزیر ورزش و جوانان بنده به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شدم و تا زمان برگزاری مجمع مسولیت فدراسیون را برعهده دارم.  

وی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد شما باز هم به عنوان رئیس آینده فدراسیون در مجمع شرکت کنید یا خیر، گفت: واقعیت این است که بنده کارمند دولت هستم و همان طور که قبلا نیز گفتم، از مبدا با ادامه ماموریت من موافقت نشد، فعلا سرپرست هستم و هر سرپرستی شش ماه زمان در اختیار دارد تا مراحل برگزاری مجمع ریاست فدراسیون را مهیا کند. اینکه بتوانم در انتخابات مجددا شرکت کنم یا خیر مشخص نیست، چون من کارمند دولت هستم و باید با ماموریتم در فدراسیون موافقت شود.

لازم به ذکر است، مجمع انتخابات فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی صبح روز دوشنبه ۱۲ مردادماه سال ۹۸ برگزار شد و از بین ۶ کاندیدای این ریاست، رضا حیدری با کسب ۴۱ رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شده بود که سرانجام روز یک شنبه ۱۳ آذرماه وی از مسئولیت خود استعفا داد. گویا وی پس از ۹ سال ریاست در این فدراسیون به دلیل اینکه مامور به خدمت بوده دیگر از سوی مبدا ماموریت وی تمدید نشده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار