کد خبر: 1121183
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به شکست فراخوان اعتصابات در ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر
فراخوان گروهک‌های ضدانقلاب برانداز برای اعتصابات در ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه با شکست سنگینی همراه شد. در این روز‌ها با وجود تلاش همه‌جانبه رسانه‌های تروریستی سعودی و انگلیسی، اما فعالیت‌های روزمره مردم و بازار ادامه داشت
فراخوان گروهک‌های ضدانقلاب برانداز برای اعتصابات در ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه با شکست سنگینی همراه شد. در این روز‌ها با وجود تلاش همه‌جانبه رسانه‌های تروریستی سعودی و انگلیسی، اما فعالیت‌های روزمره مردم و بازار ادامه داشت و تنها موارد بسیار جزئی از تعطیلی وجود داشت که بسیاری از آن‌ها نیز با زور و اجبار و ترساندن کسبه با تهدیدات صورت پذیرفت. کاربران این همه تلاش و عدم‌نتیجه گرفتن را نشانه‌ای از شکست مفتضحانه گروهک‌های برانداز دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 مجید شاکری:
شاید بعضی دوستان خارج‌نشین، اخبار امروز تهران را صرفاً در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرده باشند. برای‌شان توصیف می‌کنم که اعتصاب در تهران همراهی چندانی نیافت. مثلاً ساعت یک از میدان فردوسی تا میدان انقلاب تمام مغازه‌ها از جمله همه کافه‌های مشهور باز و پرمشتری بودند. 
 عیسی محمدی:
لامصب‌ها یه جوری اعتصاب کنید که ما زود برسیم، دو ساعت امروز توی نواب بودیم و جم نمی‌خوردیم... چه وضعشه آخه؟
 مهدی وکیلی:
امروز می‌خواستم به خاطر ترافیک بارندگی مطب رو تعطیل کنم، یادم افتاد ۱۴آذرِ، فلذا پشیمون شدم. لازم به ذکر است تمام کسانی که وقت داشتن سر وقت اومدن. 
 محمدامین میرزایی:
نه تنها آوریل هاینس (مدیراطلاعات ملی امریکا) گفته که ج. ا. ا اغتشاشات را تهدیدی علیه ثبات خود نمی‌بیند، بلکه آمیت ساعار (تحلیلگر ارشد اطلاعات ارتش رژیم‌صهیونیستی) هم اذعان دارد که اغتشاشات خطری جدی را متوجه تهران نمی‌کند و این اتفاقات منجر به تغییر نظام ج. ا. ا نخواهد شد. 
 علی علیزاده:
از هر کس در ایران درباره اعتصاب می‌پرسم، می‌خندد و می‌گوید کدام اعتصاب؟ این فراخوان اعتصاب سه روزه رسماً خودکشی اپوزیسیون بود. باعث شد مردم کذب ادعا‌های رسانه‌های این‌ها را به چشم خود ببینند و شارلاتانیسم این‌ها با یک سفر ساده شهری برای‌شان اثبات شود، مگر آن‌ها که اعتصاب تعقل کرده‌اند. 
 وحید یامین‌پور:
دروغ اعتصاب سراسری کمک بزرگی به اثبات دروغگو بودن رسانه‌های تروریستی مثل سعودی اینترنشنال است. مردم در شهر زندگی می‌کنند. چرخه متناقض شنیده‌ها و دیده‌ها به سود حقیقت و راستی است. 
 کاربری با نام «صلصال»:
این یکی دو شب رفتم توی خیابونا ببینم چه خبر از اعتصاب و اغتشاش! فهمیدم به علت تغییر شرایط آب و هوا اعتصابات سراسری در تاریخ ۱۴، ۱۵و ۱۶ به صورت مجازی در برنامه شاد برگزار شده انگار. 
#اعتصابات سراسری پشم!
 مهدی محمدی:
به یک ماه گذشته نگاه کنید. همه اقدامات طراحان آشوب مستقیماً علیه مردم بوده نه هیچ جای دیگر: از تلاش شکست‌خورده برای اجبار به اعتصاب، تا ناامن کردن جاده برای کامیون‌ها یا مسموم کردن سریالی دانشجویان. گذاری چنین پرسرعت از ادعای هواداری زن، زندگی، آزادی به جنایت علیه مردم، دیدنی است!
 طا‌ها حسن‌نیا:
رضا پهلوی در پیامی از مردم ایران خواسته است در آستانه ۱۶آذر که در ایران به عنوان «روز دانشجو» شناخته می‌شود، اعتصاب، اعتراض و حتی اغتشاش صورت بگیرد، اما در پیامش اسمی از روز دانشجو نیاورده، زیرا می‌داند ۱۶آذر یادآور جنایت پدرش در کشتار سه دانشجوی ضدامریکایی مخالف دولت کودتا بود. 
 کاربری با نام «شهاب»:
من نمیدونم وقتی این دیکتاتور‌ها میگن بازار اعتصاب کرده، کدوم بازار رو میگن، چون نه تنها تو بازارِ تهران کسی اعتصاب نکرده، بلکه کاسب‌ها از وضعیت به وجود اومده و فراخوان‌هایی که باعث ایجاد ناامنی میشه شاکی هم هستن. 
 فرهاد تقی‌دوست:
اعتصاب اجباری، فقط کرکره پایگاه‌های نظامی امریکا تو منطقه که به زودی با زور پایین می‌کشیم. #اعتصاب اجباری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار