کد خبر: 1120850
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج خبرداد
سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر، شهروندان از ریختن زباله و نخاله در جوی‌ها و انهار خودداری کنند.

مهدی رشیدی اظهار کرد: هم‌زمان با بارش برف و باران اخیر، نیروهای خدمات شهری منطقه با تمام امکانات به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و اقدامات لازم در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان پیش‌بینی‌شد.

رشیدی با بیان اینکه تامین امکانات و خودروهای تجهیز شده برای آمادگی در زمان بارندگی ادامه داد : هم‌اکنون خدمات شهری با امکانات لازم در حال آماده‌باش کامل است و در نقاط مختلف شهر باکس‌های نمک تعبیه و شارژ آن‌ها برنامه‌ریزی‌شده  تا ضمن بهره‌مندی شهروندان از این موضوع آمادگی‌های لازم را در خصوص بارش‌های اخیر داشته باشیم.

این مسئول اضافه کرد: همچنین برای دپوی نمک و ماسه نیز اقدامات لازم انجام‌گرفته است و در حال آماده‌سازی کیسه‌های نمک و ماسه برای توزیع در مجتمع‌های مسکونی و مراکز با تراکم جمعیت و معابر حادثه‌خیز در منطقه هستیم و لحظه‌به‌لحظه گزارش‌ها هواشناسی را رصد می‌کنیم تا نسبت به پاک‌سازی کامل انهار، کانال‌های آب، مسیرهای آبرو، جوی‌ها و جداول اقدام نموده و در جهت هدایت مناسب آب‌های سطحی نیز آمادگی لازم را داشته باشیم.

سرپرست منطقه ۹ کرج افزود: از شهروندان خواست تا به‌منظور کمک به خادمان خود در شهرداری و جلوگیری ازآب‌گرفتگی‌های احتمالی از ریختن هرگونه زباله و ضایعات، خاک و نخاله در جداول معابر و کانال‌های شهر خودداری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار