کد خبر: 1120419
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: ما ۱۱هزار فقره وام ۳ تا ۵ میلیون را به حساب مستمری بگیران واریز می‌کنیم. بانک عامل هم قرار است ۱۱ هزار فقره دیگر پرداخت کند که در مجموع این رقم به ۲۲ هزار فقره وام می‌رسد.

بیت الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: بیمه‌های اجتماعی از ارزش مضاعفی برخوردار هستند و می‌توانند آینده بیمه شدگان را تامین کند.

وی افزود: بیمه‌های اجتماعی می‌تواند در حین کار و یا پس از ایام کار و بازنشستگی حمایت از بیمه شدگان را داشته باشد.

برقراری ادامه داد: جامعه هدف این صندوق مهم و اثربخش است و امنیت عذایی ما را تامین می‌کنند و به نوعی در امنیت اجتماعی و سیاسی ایفای نقش می‌کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، ابراز کرد: کشاورزان ساکن شهر و روستا باشند مشمول این صندوق هستند و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر نیز از خدمات این صندوق برخوردار هستند. بیمه اختیاری است و باید با روش‌های گوناگون تبیین کنیم و از روش‌های نوین مردم را از این طرفیت‌ها مطلع کنیم.

وی افزود: ما در قرارگاه کرامت با رمز یا علی بن موسی الرضا (ع) تلاش می‌کنیم تا یک میلیون بیمه شده جدید در یک سال آینده داشته باشیم و این معادل کارکرد ۸ سال دولت‌های قبلی است.

برقراری تاکید کرد: افزایش ۳۰۴ هزار نفر از زمان استقرار دولت و ۲۸۴ هزار بیمه شده فعال را شاهد بوده این که نرخ رشد ۱۹ درصدی را در پی داشته است.

وی بیان کرد: رسالت ما این است که چتر بیمه‌ای را گسترش دهیم و در راستای تحقق عدالت اجتماعی گام برداشته ایم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درباره دریافت طلب صندوق از دولت نیز گفت: ما در قالب طلب خود هزار میلیارد تومان را دریافت کردیم و تا پایان سال ۱۴۰۰، حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان طلب داریم.

وی اضافه کرد: صندوق وارد عرصه بنگاه داری نشده است و ما خوشبختانه همین رویه سهامداری گرفته و مطلوب واقع عمل کرده ایم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاکید کرد: ۱۵میلیارد تومان در قالب تشویق کارگزاران پرداخت شد و حق الزحمه آن‌ها از ۵ درصد به ۱۰ درصد می‌رسد و هدف برای افزایش بیمه شده جدید است.

وی با اعلام یک خبر خوب برای بیمه شدگان، خاطرنشان کرد: ما ۱۱هزار فقره وام ۳ تا ۵ میلیون را به حساب مستمری بگیران واریز می‌کنیم. بانک عامل هم قرار است ۱۱ هزار فقره دیگر پرداخت کند که در مجموع این رقم به ۲۲ هزار فقره وام می‌رسد. در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان برای این وام‌ها در نظر گرفته شده که نیازی به ضامن و حضور در بانک نیست.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ابوالفضل حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
1
درخواست وام دارم
ابوالفضل حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
1
1
درخواست وام دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
1
0
درخواست وام دارم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار