کد خبر: 1120369
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛
الهی، گفت: از ابتدای سال جری تاکنون سه هزار و 111 قبضه انواع سلاح در لرستان کشف شده و بیش از هزار و 200 متهم دستگیر شده است.

به گزارش جوان از لرستان، یحیی الهی، امروز(13آبان)، در جمع خبرنگاران به کشف سلاح‌های غیر مجاز در لرستان اشاره کرد و اظهارداشت: از ابتدای امسال تا کنون سه هزار و ۱۱۱ قبضه انواع سلاح را در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: از سلاح‌های کشف شده، تقریباً ۲۷ درصد انواع سلاح‌های جنگی بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان کشفیات سلاح غیر مجاز در استان نسبت به سنوات گذشته بی سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: در طول سه ماهه ای که شاهد ناآرامی‌ها در کشور و استان بودیم، بیشترین کشفیات را نسبت به سنوات گذشته داشته‌ایم.

الهی عنوان کرد: در این کشفیات ۲۴ هزار و ۶۰۰ عدد انواع فشنگ جنگی، ساچمه زنی و سلاح‌های شورشی از متهمان در این رابطه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این سه ماه اخیر ۹۰۰ قبضه انواع سلاح را کشف شده است، گفت: در این مدت ۱۴ کِیس وارد کننده سلاح از شرق، شمال غرب و غرب کشور و جنوب با کار اطلاعاتی شناسایی کردیم و از این تعداد نزدیک به ۷۰۰ قبضه سلاح جنگی و شورشی و خیابانی را کشف و ضبط کردیم که قرار بود اینها در خیابان علیه مردم و دستگاه‌های امنیتی به کار گرفته شوند.

الهی از دستگیری بالای هزار و ۲۰۰ نفر متهم خبر داد و گفت: ۲۰ دستگاه خودرو متوقف شده است که بیشتر مربوط به کِیس هایی است که از غرب و شمال غرب استان وارد لرستان شده‌اند، بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار