کد خبر: 1120337
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
رئیس بنیاد مستضعفان کشور:
رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در ۲ سال آینده یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی برای معلولان ساخته می شود.

پرویز فتاح صبح یکشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن معلولین با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن طی ۲ سال آینده ساخته شده و وام‌های ۱۰۰ میلیونی بلاعوض به جامعه هدف معلولین اعطا می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار آذربایجان‌غربی از انتخاب شهرستان‌های تکاب و سردشت به عنوان منطقه ویژه آبادانی و پیشرفت در راستای طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان خبر داد و افزود: این بنیاد به ساخت کلاس درس در مناطق محروم آذربایجان غربی طبق سهمیه وزارت آموزش و پرورش و نظر مدیریت استان اقدام کرده است.

وی همچنین با اشاره به کمک ۱۸ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به آزادی زندانیان نیازمند جرایم مالی و غیرعمد آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: این بنیاد در تأمین ۲۰ میلیارد تومان برای مرکز خیرساز دیالیز در ارومیه و ساخت مرکز دیالیز سلماس مشارکت داشته است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور به واگذاری ۱۴۰۰ فقره عرصه املاک در شاهین دژ به مردم نیز اشاره کرده و افزود: تأمین لوله مجتمع آبرسانی در منطقه انزل و نازلو به ارزش ۳۰ میلیارد تومان، توزیع ۱۷ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و اختصاص پنج میلیارد تومان کمک بلاعوض به کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان غربی را از دیگر اقدامات این بنیاد اعلام کرد.

وی از سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیارد تومانی برای توسعه کارخانه کنسانتره ارومیه جهت افزایش ظرفیت این واحد تولیدی خبر داده و یادآور شد: بنیاد مستضعفان برای جبران خسارت زلزله اخیر خوی نیز ۱۰ هزار تن سیمان و ۱۲ هزار تن میلگرد رایگان متعهد شده و در تهیه لوازم خانگی برای زلزله زدگان مساعدت خواهد کرد.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: قدردان اقدامات ارزشمند بنیاد مستضعفان در استان هستیم و امیدواریم این حمایت‌ها تداوم یابد.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به برگزاری طرح شنبه‌های محرومیت زدایی در آذربایجان غربی، افزود: با توجه به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به محرومیت زدایی، گام‌های بلندی در آذربایجان غربی در این راستا برداشته شده است.

وی به سفر اخیر وزیر کشور به آذربایجان غربی نیز اشاره کرده و یادآور شد: در راستای زدودن محرومیت از چهره مناطق کم برخوردار شهر ارومیه، در این سفر طرح‌هایی چون افتتاح دو مدرسه و آبرسانی به منطقه محروم و کم برخوردار کوس سالار به بهره برداری رسید.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار